مقتدایی: حضور و تعدد کاندیداها موجب رونق بیشتر انتخابات می‌شود

استاندار خوزستان گفت: حضور و تعدد کاندیداهای مطرح و قابل، می‌تواند موجب رونق بیشتر انتخابات شود. عبدالحسن مقتدایی در گفت و گو ایسنا، با اشاره به دیدار دست‌اندرکاران انتخابات دهمین دوره مجلس شورای  اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان و وزیر کشور با مقام معظم رهبری، عنوان‌کرد: در این دیدار بر اجرای مرّ قانون و […]

استاندار خوزستان گفت: حضور و تعدد کاندیداهای مطرح و قابل، می‌تواند موجب رونق بیشتر انتخابات شود. عبدالحسن مقتدایی در گفت و گو ایسنا، با اشاره به دیدار دست‌اندرکاران انتخابات دهمین دوره مجلس شورای  اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان و وزیر کشور با مقام معظم رهبری، عنوان‌کرد: در این دیدار بر اجرای مرّ قانون و اقدام جهت مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید شد.

126545

وی افزود: اظهارنظرهای متفاوتی در خصوص ردصلاحیت‌ها صورت گرفته و رییس جمهور هم نقطه نظرات خود را بیان کرد و در نهایت ختم به برگزاری جلسات و بررسی‌های بیشتر شد تا قالب نقطه نظرات مردم در نظر گرفته و یک مشارکت کاملی ایجاد شود. استاندار خوزستان بیان‌کرد: این رایزنی‌ها و تعاملات صورت گرفته است و امیدواریم شاهد حضور همه جناح‌ها و همه افراد تاثیرگذار و دلسوز نظام باشیم و شخصیت حقیقی یا مجموعه شخصیت حقوقی در قالب جمعیت‌های سیاسی بتواند در مجلس حضور پیدا کند زیرا اگر ما مجلسی کاردان، کارآمد، باسواد، مسلط و دلسوز با نگاه ملی داشته باشیم خیلی از معضلات ما حل می‌شود. مقتدایی خاطرنشان‌کرد: امیدوارم با اقداماتی که صورت گرفته نتیجه‌ای حاصل شود؛ حضور و تعدد کاندیداهای مطرح و قابل، می‌تواند موجب رونق بیشتر انتخابات باشد. انتخابات همیشه یک رفراندوم و پشتوانه برای انقلاب بوده است و همه باید همت کنیم که این امر تحقق پیدا کند.