شفیعی : شهدای مدافع حرم بخش درخشانی از منظومه شهیدان ما هستند

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: عظمت کار مجاهدان و مدافعان از حرم های مطهر اهل بیت(ره) در این است که اجازه ندادند صحنه مبارزه را دشمن تعیین کند، بلکه صحنه مبارزه را آنها تعیین کردند. حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی در گفت و گو باایسنا) منطقه […]

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: عظمت کار مجاهدان و مدافعان از حرم های مطهر اهل بیت(ره) در این است که اجازه ندادند صحنه مبارزه را دشمن تعیین کند، بلکه صحنه مبارزه را آنها تعیین کردند. حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی در گفت و گو باایسنا) منطقه خوزستان، در حاشیه مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار حمید تقوی فر که امروز (4 دی ماه) در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز برگزار شد، با اشاره به شهادت مدافعان حرم در مبارزه با نیروهای تکفیری اظهار کرد: انقلاب اسلامی در یک مقطع جدید و حساس از تاریخ خود قرار دارد؛ این پیام امام(ره) است که صادر شده و فراخوانی است که امام(ره) به جهان اعلام کرد که در برابر کفر و نظام سلطه حرکت کنید و بایستید.

124508

وی افزود: این همان صدور انقلاب است که امام(ره) در پیامهایشان بیان می کردند که ما انقلابمان را صادر می کنیم و تجربیاتمان را در مبارزات در اختیار ملت های آزادی خواه قرار می دهیم. شفیعی ادامه داد: امروز به لطف الهی میدان جدیدی برای ایستادگی در برابر نظام سلطه باز شده است. در عراق، سوریه، یمن و بحرین و هر جا که نگاه کنید صف آرایی حق علیه باطل انجام شده و بدون تعارف امروز صحنه، صحنه مواجهه اسلام و کفر و حق و باطل است. رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان تاکید کرد: عظمت کار مجاهدان و مدافعان از حرم های مطهر اهل بیت(ره) در این است که اجازه ندادند صحنه مبارزه را دشمن تعیین کند، بلکه صحنه مبارزه را آنها تعیین کردند. این آمریکایی ها و صهیونیست ها نیستند که تعیین می کنند در کجا میدان مبارزه رقم بخورد بلکه این اراده های فولادین و متکی به ایمان فرزندان امام(ره) و فرزندان انقلاب اسلامی است که میدان مبارزه را تعیین می کنند. وی اظهار کرد: شهدای مدافع حرم بخش درخشانی از منظومه شهیدان ما هستند و کسانی هستند که همت کردند و ایمان و اراده خود را به کار گرفتند تا اجازه ندهند حرم های اهل بیت(ع) مورد هجوم قرار بگیرد. این حرکت قطعا حرکت مبارکی است که به پیش خواهد رفت و خون شهیدان مدافع حرم به ثمر خواهد نشست و ما یک بار دیگر شاهد پیروز حق علیه باطل خواهیم بود.