روز چهره ها در اهواز ؛ تعداد نامزدهای انتخابات مجلس در خوزستان به 362 نفر رسید ،اهواز با 112 نفر در صدر جدول قرار دارد

روز پنجم از مهلت مقرر برای ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره دهم از حوزه اهواز را شاید بتوان روز “چهره ها” و “پدیده های” این دوره نامید .چهره های امروز برای خبرنگاران و عکاسان رسانه ها بسیار جذاب و همراه با سوژه های خبری زیادی بود.از ثبت نامی های امروز می توان […]

روز پنجم از مهلت مقرر برای ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره دهم از حوزه اهواز را شاید بتوان روز “چهره ها” و “پدیده های” این دوره نامید .چهره های امروز برای خبرنگاران و عکاسان رسانه ها بسیار جذاب و همراه با سوژه های خبری زیادی بود.از ثبت نامی های امروز می توان به افرادی نظیر : دکتر عباس حیصمی مدیرکل اسبق آموزش و پرورش خوزستان ،دکتر سید کریم حسینی معاون سیاسی استاندار در دولت دهم ،حجت الاسلام سید عبدالرضا حسینی فرد مدیرکل اسبق اوقاف خوزستان و امام جمعه ملاثانی ، خانم دکتر نجمه حمید استاد دانشگاه و عضو شورای اسلامی شهر اهواز در دوره دوم ،مهندس مسعود اسدی دبیر نظام صنفی کشاوری خوزستان ،تا افراد دیگری چون امیر کعب عمیر و حسن سلیمانی .

۲۰۱۵۱۲۲۳_۱۰۴۵۱۱

همچنین ثبت‌نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نیز که 28 آذرماه شروع شده بود، تا چهارم دی‌ماه ادامه دارد.طبق اعلام كميته اطلاع‌رساني ستاد انتخابات استان خوزستان در پنجمين روز از ثبت‌نام كانديداهاي مجلس شوراي اسلامي 91 نفر نام‌نويسي كردند و در مجموع تعداد ثبت‌نامي‌ها به 362 تن رسيد. از اين تعداد 331 داوطلب مرد و 31 داوطلب زن هستند. بيشترين تعداد ثبت‌نامي‌ها مربوط به حوزه‌هاي انتخابيه اهواز، آبادان و ايذه و باغملك به ترتيب با 112، 41 و 40 نفر و كمترين تعداد ثبت‌نامي مربوط به حوزه انتخابيه شادگان با 2 نفر است. جوان‌ترين داوطلب متولد 1364 از حوزه‌هاي انتخابيه دزفول و مسجدسليمان و مسن‌ترين داوطلب متولد 1324 از حوزه انتخابيه رامهرمز و رامشير است. تعداد داوطلبان داراي سابقه نمايندگي نيز 26 نفر مي‌باشد.طبق اعلام فرمانداری اهواز، تعداد افرادی که امروز و در روز پنجم از ثبت‌نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرده‌اند، 36 تن است که از این تعداد 8 نفر از بانوان هستند.وی افزود: تاکنون مجموع افرادی که در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز اقدام به ثبت‌نام کرده‌ا‌ند به 111 نفر رسیده است.