آیت‌الله شفیعی: مردم با هوشیاری و بصیرت از جایگاه مجلس خبرگان اطلاع دارند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در فرمانداری اهواز، ضمن ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان، گفت: آحاد مردم با هوشیاری و بصیرت از جایگاه و اهمیت مجلس خبرگان اطلاع دارند. آیت‌الله سیدعلی شفیعی در حاشیه ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که امروز، 26 آذرماه در فرمانداری اهواز […]

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در فرمانداری اهواز، ضمن ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان، گفت: آحاد مردم با هوشیاری و بصیرت از جایگاه و اهمیت مجلس خبرگان اطلاع دارند. آیت‌الله سیدعلی شفیعی در حاشیه ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که امروز، 26 آذرماه در فرمانداری اهواز انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجلس خبرگان مسئولیت‌های متعددی دارد که از جمله آن بررسی شخصیت‌های علمی و جامع در تمام کشور که شرایط رهبری را دارند و معرفی آن‌ها به مجلس خبرگان است تا هیچ‌وقت جمهوری اسلامی از وجود رهبر خالی نماند.

2

وی افزود: در کمیسیون تحقیق که مهمترین و اساسی‌ترین کمیسیون مجلس خبرگان است کمیته سه نفره فوق محرمانه‌ای وجود دارد که افراد دارای شرایط را مشخص و نگهداری می‌کند. نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه‌داد: این کمیته سه نفره کار اصلی کمیسیون 15 نفره تحقیق در مجلس خبرگان را انجام می‌دهد که نخستین کمیسیون مجلس خبرگان است. وی بیان‌کرد: تمام تصمیم‌های مهم در خصوص انتخاب رهبری در این کمیته محرمانه، انجام می‌شود. رهبری دستورات و فرمایشاتی دارند که گاه می‌شود در این دستورات نقاطی یافت که محتاج به توضیح دارند که این کار کمیسیون خود به خود نظارت مجلس خبرگان بر رهبری را انجام می‌دهد.