انفجار گاز در قهوه خانه زیر پل شوش 5 جوان را به کام مرگ فرستاد

انفجار در یک چایخانه در ساحل رودخانه کرخه در شهرستان شوش در شمال استان خوزستان 5 بر جای گذاشت. رییس فوریت های پزشکی شوش جمعه شب به ایرنا گفت:این حادثه ساعت 19 و 28 دقیقه جمعه شب به اورژانس 115 شوش اطلاع داده شد. رضا معمار زاده افزود:در این حادثه که در یک چایخانه محلی […]

انفجار در یک چایخانه در ساحل رودخانه کرخه در شهرستان شوش در شمال استان خوزستان 5 بر جای گذاشت. رییس فوریت های پزشکی شوش جمعه شب به ایرنا گفت:این حادثه ساعت 19 و 28 دقیقه جمعه شب به اورژانس 115 شوش اطلاع داده شد. رضا معمار زاده افزود:در این حادثه که در یک چایخانه محلی در ساحل رودخانه کرخه و نزدیک پل شهید ناجیان رخ داد چهار جوان بر اثر انفجار ناشی از سیلندر گاز در دم جان باختند و یک نفر دیگر نیز مصدوم شد که پس از انتقال به بیمارستان بدلیل شدت جراحات جان سپرد.

وی اظهار کرد:طبق بررسی اولیه بر اثر نشت گاز محل چایخانه که یک آلاچیق می باشد آتش گرفته و چهار تن بر اثر انفجار و سوختگی جان خود را از دست دادند. معمار زاده افزود:شدت انفجار و سوختگی افراد به حدی است که شناسایی اجساد به سختی انجام شد. وی افزود:تنها مصدوم این حادثه که دچار سوختگی شده برای درمان به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شده است. در پی وقوع این حادثه نیروی انتظامی ، اورژانس و آتش نشانی شهرستان شوش در محل حضور یافته و در حال بررسی علت وقوع این حادثه می باشند.

گفته می شود سه تن از کشته شدگان این حادثه اهل روستای عنکوش بخش فتح المبین شوش بوده و یک تن دیگر نیز یک معلم اهل اندیمشک می باشد. در پی وقوع این حادثه فرماندار شهرستان شوش جمعه شب دستور پیگیری این حادثه و برخورد با مسببان آن را صادر کرد.