رحمانی فضلی در نقطه صفر مرزی : مرز شلمچه زیرساخت تردد اتباع خارجی به عتبات عالیات را دارد

وزیر کشور در بازدید از زیرساخت های مرز شلمچه برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی گفت: وزارت کشور، وضعیت این مرز را برای تردد اتباع خارجی و حضور در مراسم اربعین حسینی در کربلای معلا پیگیری می کند. به گزارش ایرنا عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه با تجلیل از همکاری و هم افزایی دستگاه های […]

وزیر کشور در بازدید از زیرساخت های مرز شلمچه برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی گفت: وزارت کشور، وضعیت این مرز را برای تردد اتباع خارجی و حضور در مراسم اربعین حسینی در کربلای معلا پیگیری می کند. به گزارش ایرنا عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه با تجلیل از همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی برای تامین زیرساخت های مورد نیاز سفر به عتبات عالیات اظهار کرد:مرز شلمچه زیرساخت تردد اتباع خارجی به عتبات عالیات را دارد.

81845240-70314026

وی گفت:موضوع تردد اتباع خارجی از مرز شلمچه به دلیل اینکه اتباع خارجی باید از یک مرز عبور کنند، در نشست هماهنگی ستاد مرکزی عتبات بررسی شده و در خصوص آن تصمیم گیری می شود. وزیر کشور با تشریح زیرساخت های این مرز در پذیرایی مطلوب از زائران گفت:در این مرز، گروه های مردمی با راه اندازی موکب ها از زائران اربعین پذیرایی می کنند و همکاری بین بخشی در این مرز نیز مطلوب است.

عبدالرضا رحمانی فضلی به منظور بازدید از زیرساخت های مرز شلمچه برای خدمت به زائران اربعین، روز پنجشنبه به همراه سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت به استان خوزستان و منطقه آزاد اروند سفر کرده است. در ایام اربعین سال گذشته 580 هزار زائر از مرز شلمچه به عتبات عالیات سفر کردند و پیش بینی می شود این تعداد امسال به بیش از یک میلیون تن افزایش یابد.