رییس شورای شهر کوت عبدالله از سمت خود استعفا کرد

طاهر باوی رئیس شورای شهر کوت عبدالله از سمت خود استعفا کرد.طاهر باوی سه ماه پیش به این سمت انتخاب شده بود.این عضو بهمراه سه تن دیگر از اعضای شورای شهر کوت عبدالله طیف مدافع شهرداررا تشکیل می دهند. باوی طی روزهای اخیر مقاومت زیادی در برابر طیف مخالف شهردار داشت تا موضوع سئوال مطرح […]

طاهر باوی رئیس شورای شهر کوت عبدالله از سمت خود استعفا کرد.طاهر باوی سه ماه پیش به این سمت انتخاب شده بود.این عضو بهمراه سه تن دیگر از اعضای شورای شهر کوت عبدالله طیف مدافع شهرداررا تشکیل می دهند. باوی طی روزهای اخیر مقاومت زیادی در برابر طیف مخالف شهردار داشت تا موضوع سئوال مطرح نشود، پس از برگزاری جلسه امروز چهارشنبه 28 آبان وی مجبور به استعفا شده و طرح سوال از شهردار نیز که حدود دو هفته قبل به شهردار تسلیم شده بود، مطرح گردید .

81535152-6324658

تغییر شهردار طبق قانون ماده ۳ و ۴ احراز شرایط شهردار ، کاملا قانونی و نیازی به طرح سوال ندارد. قانونی که توسط دیوان عدالت اداری تفسیر و ابلاغ شده است و مراجع صدور حکم شهردار ، از تصمیم گیری در این رابطه باز می دارد و اختیار تام را به شورای شهر سپرده است. براساس همین گزارش جواد باوی بعنوان رئیس شورای شهر کوت عبدالله و جاسم اژدری بعنوان نائب رییس شورا انتخاب شدند. گفتنی ست سخنان امام جمعه محترم شهرستان کارون در همدلی شوراییان تاثیر بسزایی داشت.