سیاحی ،سامان اسدی رییس مشاوران استاندار را بعنوان مدیرعامل شهرک رامین معارفه کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: تلاش می شود با حمایت همه جانبه از مدیرعامل جدید شهر رامین هرچه سریع تر شاهد رونق این منطقه باشیم اما رونق این شهر در گرو تکمیل زیرساخت ها است. احمد سیاحی در آیین تودیع و معارفه مدیر عامل شهر جدید رامین که روز شنبه در سالن جلسات […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: تلاش می شود با حمایت همه جانبه از مدیرعامل جدید شهر رامین هرچه سریع تر شاهد رونق این منطقه باشیم اما رونق این شهر در گرو تکمیل زیرساخت ها است. احمد سیاحی در آیین تودیع و معارفه مدیر عامل شهر جدید رامین که روز شنبه در سالن جلسات این شهر جدید برگزار شد به تاثیرگذاری سیاست های مسکن مهر در شهرهای جدید اشاره کرد و افزود: بحث مسکن مهر در خوزستان به گونه ای مرتبط با شهرهای جدید رامین و شیرین شهر است و نوع سیاستگذاری ما نیز روی بحث مسکن مهر تاثیرمستقیم می گذارد.

81838111-70301737

وی افزود: در این چند سال علاوه بر سیاستگذاری های تعیین شده مسکن مهر، جلسات متعددی نیز در خصوص آورده متقاضی، فرم جیم ، روند کار پیمانکاران و زیرساخت ها برگزار شد به عقیده من باید شرایط به گونه ای پیش رود تا شاهد حضور حداکثری مردم در این دو شهر باشیم. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به اقدام هایی که در این سال ها در دو شهر رامین و شیرین شهر انجام شده است گفت: در این دو شهر تاکنون اقدام های خوبی صورت گرفته است که با توجه به مساعدت وزارت راه و شهرسازی و هماهنگی مسئولان استانی اگر این سیاستگذاری ها به صورت دقیق انجام شود شاهد سر ریز جمعیت از مرکز استان خواهیم بود. وی بیان کرد: اکنون هشت هزار واحد مسکونی در شیرین شهر وجود دارد که 130 خانوار نیز در این شهر ساکن هستند و بر اساس پیش بینی 110 خانوار را نیز در شهر جدید رامین ساکن کرده ایم و با مسوولان مربوطه نیز جلسات مستمری را در این خصوص برگزار کرده ایم.

سیاحی اظهار کرد: باتوجه به قابلیت هایی که در این شهرهای جدید وجود دارد باید در خصوص این شهرها سیاست گذاری فوری داشته باشیم تا از سرمایه هزینه شده در این دو شهر بهره برداری خوبی داشته باشیم. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان تاکید کرد: اگرجمعیتی دراین شهر با وجود تمامی محدودیت ها مستقر شوند می تواند باعث رونق شهر و جذب بیشتر متقاضیان شود.

همچنین شاپور رستمی مدیرعامل پیشین شهر جدید رامین دراین آیین گفت :در شش ماه گذشته باتوجه به همکاری خوبی که از سوی مسئولان استان بخصوص استاندار خوزستان در جهت توسعه این شهر صورت گرفت به خوبی توانستیم اعتبارات مورد نیاز را جذب و برای اولین بار پرونده های فروش اقساطی را به بانک معرفی کنیم. وی افزود: درنیمه نخست سال میزان فروش املاک نسبت به سال گذشته رشد سه برابری داشته و با اطلاع رسانی خوبی که انجام شد توانستیم قیمت املاک را ثابت نگه داشته و در فاز اول با 15 میلیون تومان آورده متقاضی به همراه 30 میلیون تومان وام مسکن این واحد ها را در اختیار مردم قرار دهیم. مدیرعامل پیشین شهر جدید رامین بیان کرد: باتوجه به نگاه خوب استاندار خوزستان در بحث زیرساخت ها امید است مدیرعامل جدید نیز این راه توسعه را ادامه دهد تا در کوتاه ترین زمان بتوانیم شاهد عمران و آبادی در این منطقه باشیم. وی ادامه داد: باتوجه به مکان یابی خوبی که صورت گرفته و ظرفیت خوبی که در این منطقه است انتظار می رود این شهر مانند نگین سبزی در استان بدرخشد.

آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شهر جدید رامین روز شنبه با حضور محمد غراوی عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ، احمد سیاحی معاون امور عمرانی استانداری خوزستان، مدیر کل راه و شهرسازی استان، فرمانداران اهواز و باوی ، مدیر کل بنیاد مسکن استان و جمعی از مسئولان محلی و استانی برگزار شد که در این آیین شاپور رستمی که تنها شش ماه در این سمت فعالیت داشت جای خود را به سامان اسدی دبیر سابق شورای مشاوران استاندار خوزستان داد.