آیت الله سعید سعدی : امام خمینی (ره)یک شخصیت تکرار ناپذیر در طول تاریخ است

معاون قضایی دادگستری خوزستان گفت: امام خمینی (ره) یک شخصیت تکرار ناپذیر در طول تاریخ است.آیت الله سعید سعدی پنجشنبه در آیین بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شوشتر در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد:رمزموفقیت و پیروزی امام خمینی (ره) صداقت و راستگویی با مردم بود.این استاد حقوق دانشگاه افزود: همواره باید […]

معاون قضایی دادگستری خوزستان گفت: امام خمینی (ره) یک شخصیت تکرار ناپذیر در طول تاریخ است.آیت الله سعید سعدی پنجشنبه در آیین بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شوشتر در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد:رمزموفقیت و پیروزی امام خمینی (ره) صداقت و راستگویی با مردم بود.این استاد حقوق دانشگاه افزود: همواره باید تلاش شود تا ارزش ها و آرمان های امام راحل (ره)به نسل جوان انتقال پیدا کند.

وی گفت:امام خمینی(ره) همواره یاور مظلومان و دشمن استکبار بود و این ویژگی از امام خمینی(ره) شخصیتی محبوب در میان اقشار مختلف مردم بوجود آورد. معاون قضایی دادگستری خوزستان اضافه کرد:دشمنان درصدد بودند با تبعید امام خمینی(ره) انگیزه ی آزادی خواهی وی را خنثی کنند اما وی با پیروی از مکتب اهل بیت (ع) و صبر و بردباری توطئه های آنان را نقش بر آب کرد.

در این مراسم که اقشار مختلف مردم و جمعی از مسوولان محلی حضور داشتند با نوحه سرایی ذاکران اهل بیت (ع) یاد و خاطره ی امام خمینی(ره) گرامی داشته شد.