دکتر سعیدی ،گزینه برتری که معادلات انتخاب شهردار آینده اهواز را تغییر داد

با جدی شدن استعفای سیدخلف موسوی شهردار موفق اهواز برای حضور در رقابت های انتخاباتی مجلس دهم علاوه بر اینکه رقبای این عرصه به او نگاه جدی دارند ، دیگرانی نیز از این سوی به صندلی شهردار اهواز چشم دوخته اند . در روزهای اخیر برخی رسانه ها نام ها وچهره های گوناگونی بعنوان جایگزین […]

با جدی شدن استعفای سیدخلف موسوی شهردار موفق اهواز برای حضور در رقابت های انتخاباتی مجلس دهم علاوه بر اینکه رقبای این عرصه به او نگاه جدی دارند ، دیگرانی نیز از این سوی به صندلی شهردار اهواز چشم دوخته اند . در روزهای اخیر برخی رسانه ها نام ها وچهره های گوناگونی بعنوان جایگزین مطرح کرده اند که همه نیک می دانیم باتوجه به بافت شورا و نیز مطالبات مردم اهواز بعضی نام ها چیزی بیش از یک سوژه تبلیغاتی و بزرگنمایی انتخاباتی نخواهد بود.

IMG_7249

آما آنچه که از لابی های شوراییان به گوش می رسد رقابت جدی میان چهار گزینه دکتر سید کریم سعیدی ، حاج عظیم شمخانی ،محمد صفری و حسین حیدری است .سید کریم سعیدی شهردار کنونی بستان و عضو سابق شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و از نزدیکان سیاسی غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهرانمی باشد .وی دانش آموخته رشته عمران و آشنا به مبانی مدیریت شهری و قادر به ادامه پروژهای مهم و بزرگی مانند روگذر میدان چهارشیر که در دوره طلایی سیدخلف موسوی کلید آن زده شد ،می باشد.

اکنون بسیاری از چهره های تاثیر گذار پارلمان شهری مرکز استان با منطق علمی ضمن پذیرفتن برنامه های شهردار سعیدی جهت حمایت از وی در صحن علنی شورا اعلام آمادگی کردند.در هر صورت دکتر سعیدی در کنار حاج عظیم شمخانی و محمد صفری از گزینه های جدی شورا برای جایگزینی شهردار موسوی خواهند بود.