در آیین تودیع و معارفه مدیران شهرک های صنعتی اعلام شد:شهرک صنعتی مشترک کشور ایران و چین در خوزستان ساخته می شود

مدیرعامل پیشین شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان در مراسم تودیع خود ,گفت: برای ساخت شهرک صنعتی مشترک کشور ایران و چین جانمایی های اولیه در چند نقطه از استان انجام شده است . به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما ،ˈرضا طاهری ˈچهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید شهرک […]

مدیرعامل پیشین شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان در مراسم تودیع خود ,گفت: برای ساخت شهرک صنعتی مشترک کشور ایران و چین جانمایی های اولیه در چند نقطه از استان انجام شده است . به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما ،ˈرضا طاهری ˈچهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید شهرک های صنعتی که در سالن اداره کل صنعت ،معدن و تجارت استان برگزار شد گفت: راه اندازی این شهرک مشترک باعث انتقال تجارب بین صنعتگران دو کشور خواهد شد.

81084629-5564679

وی با اشاره به وضعیت فعلی شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان گفت: از سال ۸۸ تاکنون اقدامات بسیاری در راستای کمک به سرمایه گذاری و سرمایه گذاران در واحدهای صنعتی استان خوزستان انجام شده است.طاهری افزود:مسئله گازرسانی به واحد های صنعتی در ابتدای هدفمندی یارانه ها یکی از مشکلات اساسی واحدهای صنعتی بود که در حال حاضر گازرسانی به ۳۳ واحد صنعتی انجام شده است .

وی بیان داشت: تا پیش از سال ۸۸ تنها ۸ واحد صنعتی از سیستم جمع آوری شبکه فاضلاب برخوردار بودند که هم اکنون این تعداد به ۱۸ واحد رسیده است.مدیر عامل پیشین شهرک های صنعتی استان خوزستان بیان داشت: با وجود مشکلاتی که در بخش اعتبارات وجود داشت ،خوشبختانه کار فراهم سازی زیر ساخت ها در شهرک های صنعتی به خوبی پیش رفته است.طاهری بیان داشت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد آب مورد نیاز واحد های صنعتی فعال در شهرک های صنعتی استان خوزستان تامین شده و ۹۶ درصد از واحدهای صنعتی نیز از سیستم شبکه مخابرات برخوردار هستند .

ˈاخلاق محمدی ˈمدیر عامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان نیز در پایان این مراسم افزود: هدف از خدمت در این شرکت ارتقاء سطح خدمات ارایه شده به واحدهای صنعتی است.وی افزود: در این راستا از تمامی صنعتگران و سرمایه گذاران در استان خوزستان می خواهیم که برای پیشرفت جایگاه استان به شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان کمک کنند.

گفتنی است در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان جمعی از علما و مدیران استانی بویژه آیه الله نورالدین طباطبایی حضور داشتند و با توجه به وضعیت بارندگی در شهر اهواز و لغوپرواز ها, ˈسید محمد علی سید ابریشمیˈ مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نتوانست دراین مراسم حضور یابد.