سردار شاهوارپور : آیت الله رییسی، رییس جمهور محرومان بود

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به خدمات آیت الله رییسی به قشر محروم گفت: این شهید والامقام رئیس جمهور محرومان و مظلومان بود. سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور جمعه شب در یادواره شهدای بخش چغامیش و یادبود شهدای خدمت که بمناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری در مسجد جامع روستای خیبر، […]

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به خدمات آیت الله رییسی به قشر محروم گفت: این شهید والامقام رئیس جمهور محرومان و مظلومان بود. سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور جمعه شب در یادواره شهدای بخش چغامیش و یادبود شهدای خدمت که بمناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری در مسجد جامع روستای خیبر، برگزار شد، افزود: شهید رئیسی خادم الرضا، شهید جمهور و رئیس جمهور محرومان و مظلومان بود و در طول ریاست خود به دورترین نقاط کشور رفت و توجه خاصی به روستاها داشت.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی هیچ وقت دنبال حاشیه و تشریفات نبود و دوست داشت کارها بی سر و صدا انجام شوند، ادامه داد: آیت الله رییسی یک بار برای سرکشی به منطقه زلزله زدع اندیکا بذون هیچ تشریفاتی و اطلاع رسانی عمومی از طریق فرودگاه دزفول به منطقه سفر کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان این اقدام آیت الله رییسی را نشان از فروتنی و مردمی بودن او دانست و بیان کرد: رییس جمهور شهید در زلزله اندیکا به سراغ روستاییان و عشایر رفت و به خانواده هایی که عزیزی از دست داده بودند، سرکشی کرد و پای درد دل آنها نشست.

سردار شاهوارپور با گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول گفت: مردم این شهرستان به رغم بمباران‌، موشک باران و خمپاره‌ها در شهر ماندند تا رزمندگان در جبهه‌ها مقابل دشمن ایستادگی کنند.

وی افزود: نگاه رزمندگان به شهرها بود و با مقاومت مردم، آنها نیز دلگرم می‌شدند به همین خاطر چهارم خرداد به نام روز مقاومت و پایداری و روز دزفول نامگذاری شد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: جوانان و نوجوانان ما با دل‌های پاک و عزمی راسخ راهی جبهه‌های جنگ شدند و با اراده ای محکم در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند و توانستند پیروزی بزرگی بدست آوردند.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا است، اظهارکرد: بسیج عشایر نیز با دفاع از مرزها و شهرها نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس ایفا کرد.

وی افزود: عشایر اجازه ندادند دشمن از برخی مرزها وارد کشور شود و خون های زیادی را در این راه تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کردند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گغت: مردم در طول هشت سال دفاع مقدس در روستاها و شهرک‌ها با اتحاد و همدلی در کنار هم زندگی کردند و منازل آنها در اختیار جنگ زده‌ها بود.