مدیرعامل آبفا خوزستان: تکمیل شبکه و تصفیه خانه فاضلاب دزفول در دستور کار است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه تکمیل طرح فاضلاب دزفول نیازمند اعتبار بالایی است، گفت: تکمیل شبکه و تصفیه خانه فاضلاب دزفول در دستور کار قرار دارد و پیگیری لازم در این زمینه انجام می‌شود. صابر علیدادی روز شنبه در گفت و گویی افزود: تامین اعتبار طرح فاضلاب دزفول در قالب ماده […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه تکمیل طرح فاضلاب دزفول نیازمند اعتبار بالایی است، گفت: تکمیل شبکه و تصفیه خانه فاضلاب دزفول در دستور کار قرار دارد و پیگیری لازم در این زمینه انجام می‌شود.

صابر علیدادی روز شنبه در گفت و گویی افزود: تامین اعتبار طرح فاضلاب دزفول در قالب ماده ۲۳ در حال پیگیری است و تلاش بر این است که شبکه و تصفیه خانه فاضلاب دزفول به صورت مرحله به مرحله پیش برود و تکمیل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با گرامی‌داشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول گفت: امید است بتوانیم در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم دزفول با همتی عالی اقداماتی برای رفع مشکلات آب و فاضلاب این شهرستان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در سال‌های اخیر در بحث آب و فاضلاب برای مردم دزفول انجام شده است، افزود: روز گذشته(جمعه) به مناسبت چهارم خرداد میز خدمت شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای پاسخگویی به شهروندان دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهرستان برپا شد.

به گزارش ایرنا بیش از ۳۰ مدیرکل استان خوزستان ظهر جمعه به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول با برپایی میز خدمت در مصلای امام علی (ع) این شهر به مسائل و مشکلات نمازگزاران و شهروندان دزفول پرداختند.

دزفول تنها شهر اشغال نشده‌ای است که مورد شدیدترین حملات موشکی و بمباران هوایی و زمینی قرار گرفت اما هرگز تسلیم نشد.رژیم بعث عراق در مدت هشت سال جنگ، ۱۷۶ موشک غول پیکر «فراگ هفت و اسکاد» به شهر دزفول شلیک کرد.

هواپیماهای دشمن ۴۸۹ بمب و راکت بر سر مردم بی‌دفاع شهر فرو ریختند و آتش بارهای عراق با شلیک پنج هزار و ۸۲۱ گلوله توپ نقاط مختلف شهر را هدف قرار دادند اما با این همه خسارت، مردم دزفول با تقدیم ۲ هزار و ۶۰۰ شهید، چهار هزار جانباز، ۴۵۲ آزاده سرافراز و ۱۴۷ مفقود و جاویدالاثر حماسه مقاومت و پایداری را در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ایران جاودان ساخت.

به پاس این پایداری در هفتمین سال جنگ تحمیلی، به پیشنهاد دولت وقت، دزفول به عنوان شهر نمونه مقاومت کشور معرفی و در چهارم خرداد ۱۳۶۶ لوح زرینی به مردم دزفول اعطا شد.

همچنین چهارم خرداد به نام روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در تقویم جمهوری اسلامی نامگذاری شد.