حاشیه های مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بیمه سلامت خوزستان

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بیمه سلامت خوزستان که روز سه شنبه در سینما هلال اهواز و با حضور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران و جمعی از مسوولان ارشد استان خوزستان برگزار شد با حاشیه های جالب توجه همراه بود. *مراسم راس ساعت 10 صبح در حالی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و […]

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بیمه سلامت خوزستان که روز سه شنبه در سینما هلال اهواز و با حضور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران و جمعی از مسوولان ارشد استان خوزستان برگزار شد با حاشیه های جالب توجه همراه بود.

81349189-6013589

*مراسم راس ساعت 10 صبح در حالی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود دل نواز جمهوری اسلامی ایران آغاز شد که بسیاری از صندلی های سینما هلال خالی بود.

*در همان ابتدای برنامه سیستم صوتی مراسم به قدری ناکارا بود که وحید کیانی مجری جوان خوزستانی مجبور شد بخشی از شعرهای انتخابیش را در این مراسم نخواند.

*خرابی سیستم صوتی با تعویض میکروفون های کوچک و بزرگ منجر به این نشد که وضعیت بهتر شود و به ناچار از میکروفون یقه ای استفاده شد.

*فضای سینما نیز به قدری تاریک بود که عکاسان رسانه ها و فیلمبردار سیمای مرکز اهواز نتوانستند تصاویر جذاب و حرفه ای ز این مراسم بگیرند ، آجیلی فیلمبردار سیمای مرکز اهواز به کنایه گفت: می خواهند در اینجا فیلم پخش کنند که اینقدر تاریک است!

*محسن اورکی’ مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان پشت تریبون قرار گرفت و گفت: من به نیابت از استاندار خوزستان به این جلسه آمدم و از اینکه جزو سخنرانان نخست این مراسم انتخاب شدم غافلگیر شدم!

*دکتر سیدحسین دهدشتی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیراز دکتر منفرد نیاکی مدیرکل پیشین بیمه سلامت خوزستان گفت: موهای شما آن موقع که در آبادان بودید سفید نبود و معلوم است در این مدت چند سال فشار کاری شما زیاد بوده است.

*منفرد نیاکی ، محسن اورکی ، سیدحسین دهدشتی و انوشیروان محسنی بندپی به تناسب وقت جلسه سخنرانی کردند ولی سخنرانی طولانی دکتر شاهرخ جابرزاده مدیرکل جدید بیمه سلامت خوزستان برخی را خسته کرد.

*بسیاری از مدیران اجرایی استان در پایان این مراسم هدایایی را به دکتر منفرد نیاکی دادند که در همین حال مجری برنامه گفت: مثل اینکه مدیرکل شدن چیز بدی نیست!

* برخی از مدیران شرکت کننده از انتخاب سینما هلال اهواز برای چنین مراسمی ناخرسند بودند ولی صیفوری مدیر روابط عمومی بیمه سلامت خوزستان گفت: از روی ناچاری این مکان را انتخاب کردیم چون همه سالن های اهواز برنامه داشتند.