انتقاد نماینده مردم اهواز از عملکرد ضعیف شهردار؛ بودجه و اعتبارات آلایندگی چه شد؟

انتقاد نماینده مردم اهواز از عملکرد ضعیف شهردار؛ بودجه و اعتبارات آلایندگی چه شد؟حسینی،نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی: وزارت کشور باید وضعیت پیش آمده در اهواز را مدیریت کند، جمع‌آوری آب‌های سطحی تنها مطالبه مردم نیست بلکه مطالبه تمامی نهادها و دستگاه‌های نظارتی به ویژه دستگاه قضا است. شهرداری و شرکت آب و […]

انتقاد نماینده مردم اهواز از عملکرد ضعیف شهردار؛ بودجه و اعتبارات آلایندگی چه شد؟حسینی،نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی: وزارت کشور باید وضعیت پیش آمده در اهواز را مدیریت کند، جمع‌آوری آب‌های سطحی تنها مطالبه مردم نیست بلکه مطالبه تمامی نهادها و دستگاه‌های نظارتی به ویژه دستگاه قضا است.

شهرداری و شرکت آب و فاضلاب مبالغ نقدی بالایی از دولت دریافت کردند اما به نظر می‌رسد جمع‌آوری آب‌های سطحی جزو اولویت‌های آن‌ها نبوده است. با وجود اینکه شش ماه گذشته طی مصاحبه‌ای از شهردار اهواز درخواست کردم در خصوص نحوه هزینه‌کرد عوارض آلایندگی به ما گزارش بدهد اما پاسخی به مطالبه ما نداد.

استاندار خوزستان نیز در گزارشی عنوان کرد تنها شهرداری که گزارشی از عوارض آلایندگی و پروژه‌هایش را به ما ارائه نداده است شهرداری اهواز است.

احتمالاً شهردار اهواز بخواهد اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه تقاطع غیر هم سطح دانشگاه شهید چمران اهواز را بهانه کند و بگوید عوارض آلایندگی را در این پروژه مصرف کرده است.

مگر شهرداری به منظور پرداخت هزینه این پروژه با زمین‌های مازادی که داشت با مجری و پیمانکار تهاتر نکرد؟ اصلاً برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح دانشگاه قرار نبود شهرداری منتظر عوارض آلایندگی باشد.