استاندار خوزستان : مجموعه انتظامی رکن اصلی امنیت کشور است

استاندار خوزستان در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان گفت: مجموعه انتظامی رکن رکین امنیت کشور و در استان خوزستان اساس امنیت بر دوش پلیس است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، “علی‌اکبر حسینی محراب” در مراسم صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه […]

استاندار خوزستان در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان گفت: مجموعه انتظامی رکن رکین امنیت کشور و در استان خوزستان اساس امنیت بر دوش پلیس است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، “علی‌اکبر حسینی محراب” در مراسم صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه انتظامی رکن اصلی امنیت کشور و در استان خوزستان اساس امنیت بر دوش پلیس است و ما ممنون‌دار شما هستیم.

وی افزود: اگر در شهرها، بخش‌ها و روستاها امنیت وجود دارد از سبزی یاد و نام مجموعه فراجاست، شما (کارکنان پلیس) که سینه در سینه و مشت در مشت در پهنای همه آبادی‌ها در برابر طاغوت بیداد و ستم ایستاده‌اید و در مصاف با اهرمینان شب پرست بر پیکره سیاه ظلم تیر و تبر فرود می‌آورید و ریشه فساد تیشه می‌کوبید.

استاندار خوزستان ادامه داد: کارکنان فراجا سربازان سرافراز راه قسط و امنیت در سایه تلاش با حضور ایثارگرانه، ظلم جرات برآمدن ندارد،

وی اضافه کرد: کارکنان پلیس آیه‌های روشن عدالت بر سطر سطر کتاب زمان و نام بلندتان جاودانه و روز و سالتان مبارک باشد.

حسینی محراب گفت: آرزوی همه انسان‌ها دنیای سراسر از صلح و آرامش است و همیشه دیوهای سیاه وجود دارند که می‌خواهند هنجارها، رسوم اجتماعی، حریم جامعه و شهروندان را نقض کنند و شما کارکنان پلیس فرشته‌هایی نجات هستید که با اهرمینان به جنگ می‌پردازید.

وی تصریح کرد: همه مردم، عقلا، اندیشمندان و عدالت‌خواهان اعتقاد دارند که یک نیروی مقابله‌گر با دیو سیرتان باید وجود داشته باشد و همه در کشور ما برای امنیت در داخل کشور دست روی مجموعه انتظامی می‌گذارند و می‌گویند پلیس برای جامعه آرمانی و سالم یک نیاز است.

استاندار خوزستان اظهار داشت: کُنشگران و روشن‌فکران که به بعضی مواقع نظام جمهوری اسلامی را به‌کُنش می‌کشانند می‌گویند نیروی انتظامی و امنیت باید وجود داشته باشد، نیرویی که با اقتدار در مقابل اخلالگران نظم امنیت و فساد اقتصادی و اداری بایستد و ریشه ظلم و زورگویی را بِکند و آرامش و عدالت را به ارمغان بیاورد.

وی بیان داشت: بدون امنیت نه خوراک لذتی دارد و نه در خانواده اُنس ایجاد می‌کند و نه جامعه آرامش دارد و شما کارکنان جان‌برکف پلیس در کنار بسیج، سپاه و مرزبانان غیور باید این اقتدار را در این پهنه از نظام اسلامی با قدرت حفظ کنید و با آمادگی کامل موانع را از سر راه مردم بردارید.

حسینی محراب تصریح کرد: مسئولان استانی و کشوری که ماموریت‌ها را به نیروی انتظامی محول می‌کنند مثل کوه پُشت شما هستند و حمایت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه وقتی که مامور پلیس می‌خواهد اجرای ماموریت کند هیچکس حق ندارد مانع درست کند، افزود: قانونگذار و قانون‌مدارها باید در پیشتیبانی از فراجا با قوت حمایت کنند.

استاندار خوزستان گفت: بنده به عنوان رئیس شورای تامین استان خوزستان اعلام می‌کنم که ما در کنار شما و با شما هستیم و شما هم به فرمانده کل قوا قول دهید که تمامی توان و سعی خودتان را برای اجرای قانون، عدالت و آرامش بخشیدن به خانواده‌ها بگذارید و در بیعت با شهدا که امروز باعث افتخار ما هستند با قوت راه‌شان را ادامه دهید و انتقامشان را از دیوسیرتان بگیرید.

حسینی محراب بیان داشت: مقام معظم رهبری پلیس را نخبگان عدالت می‌دانند یعنی وقتی که مردم شما را می‌بینند آرامش پیدا می‌کنند و دشمنان احساس ترس و و حشت می‌کنند .