یوسفی : در حوزه فوتبال دغدغه هایی درخصوص تامین مالی تیم‌ها است که در حال پیگیری حل مشکل هستیم

نماینده اهواز گفت: ورزش خوزستان در حوزه زیرساختی مخصوصا تجهیزات ورزشی با مشکلاتی مواجه هستیم.مجتبی یوسفی روز پنجشنبه ششم مهرماه در مراسم استقبال از علیرضا مُهمدی و پویا دادمرز فرنگی کاران مدال آور خوزستانی در مسابقات جهانی، در فرودگاه اهواز اظهار کرد: به خودم افتخار می کنم در استانی زندگی می‌کنم که هم از مواهب […]

نماینده اهواز گفت: ورزش خوزستان در حوزه زیرساختی مخصوصا تجهیزات ورزشی با مشکلاتی مواجه هستیم.مجتبی یوسفی روز پنجشنبه ششم مهرماه در مراسم استقبال از علیرضا مُهمدی و پویا دادمرز فرنگی کاران مدال آور خوزستانی در مسابقات جهانی، در فرودگاه اهواز اظهار کرد: به خودم افتخار می کنم در استانی زندگی می‌کنم که هم از مواهب خدادی و هم از سرمایه انسانی در بخش هایی از جمله ورزش، غنی است. از شمال تا جنوب خوزستان شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران مان هستیم و این مهم مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

، وی با بیان این که در حوزه زیرساختی مخصوصا تجهیزات ورزشی با مشکلاتی مواجه هستیم، عنوان کرد: در سه سال گذشته تلاش بر این بود که با تخصیص اعتبار در مجلس به ورزش خوزستان کمک کنیم؛ برای اولین بار نیز پیشنهاد داده شد که ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده به توسعه زیرساخت‌های ورزش در کشور اختصاص پیدا کند و افزایش اعتبارات نیز بی‌سابقه بود که این موضوع با همراهی دولت، وزارت ورزش و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان رقم خورد.

نماینده اهواز گفت: عمده پروژه‌های ورزشی استان خوزستان در حوزه احداث سالن‌های ورزشی و زمین چمن ورزشی است. در حوزه فوتبال هم یکسری دغدغه‌ها درخصوص تامین مالی تیم‌ها است که در حال پیگیری حل مشکل هستیم.

وی بیان کرد: از وزیر ورزش نیز قول گرفته‌ایم که اولین سفر استانی وی به خوزستان باشد. همچنین از رییس بانک ملی ایران که به حمایت کشتی گیران خوزستانی پرداخت و تعدادی از آن‌ها در شرکت گروه ملی استخدام شدند، قدردانی می‌کنم.