سردار صالحی : همیشه و همه حال آرامش، آسایش و امنیت مردم عزیز ما خط قرمز پلیس است

همیشه و همه حال آرامش، آسایش و امنیت مردم عزیز ما خط قرمز پلیس است. فرمانده انتظامی استان خوزستان در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع نظم و امنیت “سعید ربیعی” اظهار داشت: همیشه و همه حال آرامش، آسایش و امنیت مردم عزیز ما خط قرمز پلیس است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید […]

همیشه و همه حال آرامش، آسایش و امنیت مردم عزیز ما خط قرمز پلیس است. فرمانده انتظامی استان خوزستان در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع نظم و امنیت “سعید ربیعی” اظهار داشت: همیشه و همه حال آرامش، آسایش و امنیت مردم عزیز ما خط قرمز پلیس است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع نظم و امنیت “سعید ربیعی” اظهار داشت: این شهید والامقام در روز گذشته در عملیات دستگیری شرور مسلح و قاتل فراری وارد عمل شد و در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: شهید والامقام “ربیعی” افسری مومن، متدین، شجاع، انقلابی و مصداق بارز پلیس در تراز انقلاب اسلامی بود.فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: همیشه و همه حال آرامش، آسایش و امنیت مردم عزیز ما خط قرمز پلیس است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پلیس با عوامل ناامنی، مخلان نظم و امنیت، مجرمان حرفه‌ای، سارقان مسلح، هنجارشکنان و افرادی که به هر نحوی از انحا بخواهند خدشه‌ای بر امنیت مردم عزیزمان وارد کند با قاطعیت برخورد خواهیم کرد و گواه بر این مدعای ما شهید ربیعی است، که با تقدیم جان شیرین خود این را به اثبات رساند که ما در راه تامین استقرار، استمرار آسایش و آرامش مردم خوب و عزیزمان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

سردار صالحی عنوان داشت: شهدا در دنیا (در زمان حیات) و در زمان شهادتشان مایه خیر، برکت و باعث وحدت، همدلی، انسجام و صمیمیت و همچون نخ تسبیحی هستند که مجموعه‌ی از اقوام و طوایف با گویش‌های مختلف را گردهم جمع می کنند و مصداق بارز و تجلی عینی آن حضور اقوام مختلفی است که در این مراسم باشکوه به منظور تجلیل از مقام شامخ این شهید عزیز گرد هم آمده اند.