انهدام باند سارقان مشاعات ساختمانی در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای باند سارقان مشاعات ساختمانی با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین زلقی” در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمای در برخی مناطق شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا […]

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای باند سارقان مشاعات ساختمانی با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین زلقی” در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمای در برخی مناطق شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران کلانتری ۲۶ با اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند اعضای باند ۴ نفره سارقان را حین سرقت دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت ۳ چرخ بکار رفته در سرقت توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به اینکه از متهمان ۴ عددکنتور و ۲ عدد پمپ آب سرقتی کشف شد، افزود: سارقان دستگیر شده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف کردند.سرهنگ زلقی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شدند.