رئیس پلیس فتا استان خوزستان نسبت به سوء استفاده و کلاهبرداری از شهروندان با ترفند واریز سود سهام عدالت هشدار داد

رئیس پلیس فتا استان خوزستان نسبت به سوء استفاده و کلاهبرداری از شهروندان با ترفند واریز سود سهام عدالت هشدار داد. سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این خبر اظهار کرد: مجرمان سایبری با ارسال پیامک‌هایی تحت عنوان سهام عدالت با سرقت اطلاعات حساب‌های بانکی شهروندان اقدام به برداشت از حساب و یا سوء استفاده […]

رئیس پلیس فتا استان خوزستان نسبت به سوء استفاده و کلاهبرداری از شهروندان با ترفند واریز سود سهام عدالت هشدار داد. سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این خبر اظهار کرد: مجرمان سایبری با ارسال پیامک‌هایی تحت عنوان سهام عدالت با سرقت اطلاعات حساب‌های بانکی شهروندان اقدام به برداشت از حساب و یا سوء استفاده از حساب های بانکی افراد می‌کنند.
این مقام انتظامی افزود: با کلیک کاربر روی لینک ارسال شده، دستگاه قربانی هک شده و کلاهبرداران می‌توانند به پیامک‌های دریافتی و لیست مخاطبین دسترسی پیدا کنند. در ادامه، علاوه بر دسترسی به رمزهای پویا به منظور خالی کردن حساب بانکی، پیامک جعلی را به تمامی مخاطبان قربانی ارسال می کنند.
این مقام مسئول تاکید کرد : پیامک های معتبر با سرشماره مخصوص ارسال می شوند. پیامک های حاوی لینک با سرشماره های شخصی، بدون شک پیامک جعلی و کلاهبرداری می باشند.