اطلاعیه دانشگاه شهید چمران اهواز درباره ادامه نیم‌سال دوم

دانشگاه شهید چمران اهواز با توجه به شرایط جدید کرونایی اهواز و رفع برخی محدودیت‌ها از سوی ستاد کشوری و استانی بیماری کرونا، تصمیم‌گیری درباره نحوه‌ ارائه درس‌های نیم‌سال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰، در سال ۱۴۰۱ (فروردین لغایت پایان تیرماه ۱۴۰۱ ) را اعلام کرد. معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، در اطلاعیه‌ای اعلام […]

دانشگاه شهید چمران اهواز با توجه به شرایط جدید کرونایی اهواز و رفع برخی محدودیت‌ها از سوی ستاد کشوری و استانی بیماری کرونا، تصمیم‌گیری درباره نحوه‌ ارائه درس‌های نیم‌سال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰، در سال ۱۴۰۱ (فروردین لغایت پایان تیرماه ۱۴۰۱ ) را اعلام کرد. معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز می‌رساند، با توجه به شرایط جدید کرونایی اهواز و رفع برخی محدودیت‌ها از سوی ستاد کشوری و استانی بیماری کرونا، تصمیم‌گیری درباره‌ی نحوه‌ی ارائه‌ی درس‌های نیم‌سال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰، در سال ۱۴۰۱ (فروردین لغایت پایان تیرماه ۱۴۰۱ ) به شرح زیر اعلام می‌شود.

۱ – تمامی کلاس‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی همه‌ی دانشکده‌ها اعم از کلاس‌های نظری و عملی، به شکل حضوری برگزار می‌شود.

تبصره: دانشجویان دامپزشکی نیمسال ۸ و بعد از آن، از این جنبه شامل مقررات کارشناسی ارشد می‌باشند.

۲- کلاس‌های عملی کارشناسی همه‌ی دانشکده‌ها(همچنین دامپزشکی، در قبل از نیم‌سال ۸) به شکل حضوری و طبق برنامه‌ریزی دانشکده‌ها انجام خواهد شد. (کلاس‌های عملی ورودی‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در پنج هفته فعال اول سال ۱۴۰۱ و ورودی‌های قبل از آن در پنج هفته‌ی دوم پس از آن برگزار می‌گردند).

تبصره: کلاس‌های نظری این دسته از دانشجویان، کماکان به شکل مجازی و از طریق سامانه LMS برگزار می‌گردد.

۳- شیوه‌ی برگزاری جلسات دفاع از پروپوزال‌ها، پایان‌نامه‌ها و امتحانات نهایی آخر نیم‌سال برای همه‌ی رشته‌ها به شکل حضوری می‌باشد.بدیهی است در تمامی موارد فوق ضرورت دارد شیوه‌نامه‌ها بهداشتی و لزوم تزریق واکسن، طبق توصیه‌های ستاد کرونا رعایت گردد.