خوزستان در آخرین روزهای سال، سرد می‌شود

مدیرکل هواشناسی خوزستان کاهش محسوس دما در سطح استان خبر داد.محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: تا اوایل روز پنجشنبه همچنان رگبارهای پراکنده به ویژه در مناطق شمال، شمال شرق و ارتفاعات استان خوزستان تدوام خواهد داشت.وی افزود: از فردا شاهد کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۸ درجه در اغلب نقاط استان خوزستان خواهیم بود که […]

مدیرکل هواشناسی خوزستان کاهش محسوس دما در سطح استان خبر داد.محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: تا اوایل روز پنجشنبه همچنان رگبارهای پراکنده به ویژه در مناطق شمال، شمال شرق و ارتفاعات استان خوزستان تدوام خواهد داشت.وی افزود: از فردا شاهد کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۸ درجه در اغلب نقاط استان خوزستان خواهیم بود که سبب وقوع دماهای صفر و منفی در مناطق سردسیر استان در روز پنجشنبه خواهد شد.

سبزه‌زاری افزود: وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و احتمال برخاستن گرد و غبار در روز چهارشنبه و با شدت کمتر در روز پنجشنبه مورد انتظار است. خلیج فارس نیز از روز چهارشنبه تا اواسط جمعه مواج است.مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۲۹ و شوش با ۸.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۲۵.۹ و ۱۲.۴ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.