فرماندهی انتظامی استان خوزستان درگذشت آیت الله سید خضر موسوی را تسلیت گفت

فرمانده انتظامی استان در پیامی درگذشت علامه مجاهد آیت الله سید خضر موسوی را تسلیت گفت.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درمتن پیام سردار ” سید محمد صالحی” این چنین آمده است : «اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدّها شیء» خبر درگذشت عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، متفکر فرزانه حضرت آیت […]

فرمانده انتظامی استان در پیامی درگذشت علامه مجاهد آیت الله سید خضر موسوی را تسلیت گفت.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درمتن پیام سردار ” سید محمد صالحی” این چنین آمده است :

«اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدّها شیء»

خبر درگذشت عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، متفکر فرزانه حضرت آیت الله «سید خضر موسوی» همه ما را ناراحت و اندوهگین کرد.
ایشان متفکری برجسته، روحانی شایسته، دارای زبان گویا در اظهار حق با استقامتی نستوه در صراط مستقیم بودند. خدمات ایشان در تولید اندیشه های دینی و نگارش کتب مختلف، راهگشا در تربیت شاگردان بسیاری بود. علم و دانش در کنار پارسایی و زهد و معرفت توحیدی خصیصه بزرگ این روحانی فقیه بود.

اینجانب به نمایندگی از تمامی کارکنان نیروی انتظامی فقدان این شخصیت ممتاز و ماندگار را به محضر مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، جامعه روحانیت و عموم علاقمندان آن مرحوم به‌ ویژه خاندان گرامی و بازماندگان مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی برای آن فقید سعید رحمت، مغفرت و رضوان الهی و برای بازماندگان معزز صبر و شکیبایی و سکینه قلبی توام با پاداش صابرین را مسألت دارم.