مانور بزرگ درمان اضطراری به سرپرستی مدیرعامل هلال احمر /ویزیت ۱۲۰۰ نفر از روستاییان اندیمشک

جمعیت هلال احمر استان خوزستان در چارچوب راهبرد جدید و با برنامه ریزی های علمی با هدف توسعه امداد درمانی و بهبود شاخص های سلامت در مناطق محروم استان اقدام به اجرای “مانور درمان اضطراری ” در روستاها و بخش های محروم و صعب العبور نموده است. از ساعات اولیه صبح امروز کاروان بزرگ درمانی […]

جمعیت هلال احمر استان خوزستان در چارچوب راهبرد جدید و با برنامه ریزی های علمی با هدف توسعه امداد درمانی و بهبود شاخص های سلامت در مناطق محروم استان اقدام به اجرای “مانور درمان اضطراری ” در روستاها و بخش های محروم و صعب العبور نموده است.

3456

از ساعات اولیه صبح امروز کاروان بزرگ درمانی جمعیت هلال احمر در قالب مانور فوق الاشاره و همزمان با روزهای خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی وارد منطقه الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک شد و حدود ۱۲۰۰ نفر از روستاییان این منطقه را مورد ویزیت و چکاب قرار داد.

لحظاتی پیش دکتر علی خدادادی  مدیر عامل جمعیت هلال احمر از محل اجرای مانور در گفتگویی تلفنی با خبرنگار عصرما اعلام کرد:جمعیت هلال احمر با هدف ارتقای شاخص های سلامت در مناطق محروم  همزمان با روزهای مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی اقدام به اجرای مانور بزرگ “درمان اضطراری ” در منطقه محروم الوار گرمسیری نمود و با اعزام تیم های پزشکی و درمانی تخصصی ،عمومی ،داروخانه ای و اورژانسی از ساعات نخست صبح امروز جمعه ۱۷ بهمن ماه حدود ۱۲۰۰نفر از شهروندان را مورد ویزیت و از جهات مختلف چکاب نمودند.

در این عملیات درمانی گسترده کادر پزشکی تخصصی با حضور ۱۲ پزشک متخصص و بنام استان ،یک گروه عمومی با ۴ پزشک عمومی بعلاوه گروه داروخانه و نیز یکدستگاه اتوبوس اورژانس مشارکت دارند همچنین خش های مختلفی همچون زایمان و غیره بطور سیار در منطقه عملیات راه اندازی شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر افزود: امیدواریم در روزهای آینده با فراخوان پزشکان داوطلب و سایر علاقمندان بتوانیم این مانور را در مناطق مختلف استان خوزستان از جمله اندیکا،دشت آزادکان ،رفیع ،باغملک و سایر نقاط محروم به اجرا بگذاریم.