پیام تبریک مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی خوزستان به مناسبت فرا رسیدن گرامیداشت هفته کارگر

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به مناسبت فرا رسیدن گرامیداشت هفته کارگر پیام تبریکی صادر کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در پیام ارسلان غمگین آمده است: “بسم الله الرحمن الرحیم “ امام خمینی (ره) حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است در تقویم […]

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به مناسبت فرا رسیدن گرامیداشت هفته کارگر پیام تبریکی صادر کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در پیام ارسلان غمگین آمده است:

“بسم الله الرحمن الرحیم “

امام خمینی (ره) حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است

در تقویم جمهوری اسلامی ایران ۵ تا ۱۱ اردیبهشت ماه به نام هفته کار و کارگر مزین شده است. این هفته فرصت مناسبی است برای تجلیل و تقدیر از عزیزانی که در سنگر کار و تولید، با اراده ای پولادین در اعتلای نام ایران عزیز، بر بلندای قله های افتخار و عزت، گام بر می دارند. و برای سربلندی وطن عزیزشان عاشقانه و مجاهدانه در سخت ترین شرایط تلاش می کنند تا شعار “ما می توانیم” را به گوش بدخواهان و همه آنانی که شکست ایران را در تحریم و فشار اقتصادی می دانند، برسانند.بی شک، ایران اسلامی در سایه عزم و اعتماد مجدانه کارگران شرافتمند و در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت به سال “تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” نامگذاری شده است، راهی می پیماید که فردایی شکوهمند را نوید می دهد.

چنان که میدانیم جایگاه و نقش کارگران بر هیچ کس پوشیده نیست؛ چرا که کارگران عزیز، چه در روزهای مبارزه انقلابی ملت ایران و چه در طول سال های غرورآفرین دفاع مقدس و چه در شرایط کنونی حاصل از شیوع ویروس منحوس کرونا پا به پای عزیزان کادر درمان در سنگر خدمت و تولید ثابت کردند که در صف اول ایثار و جانبازی هستند و عاشقانه ندای امام امت خویش را لبیک گفته اند.این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت کش استان را ارج نهاده و سلامتی, سعادت و پیروزی هر چه بیش تر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال و تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، مسالت دارم.