۱۳ ساعت آواربرداری در اهواز / جسد پدر خانواده پیدا شد

قاسم آل کثیر :پس از ۱۳ ساعت که از انفجارِ ساختمانی در خیابان ۱۵ کیانپارس اهواز می‌گذرد، جسدِ پدر خانواده پیدا و آوار برداری پایان یافت. مسئولان آتش نشانی می‌گویند بیش از ۱۳ ساعت در حال جست‌وجو بودیم و تا وقتی پدرِ خانواده را پیدا نکردیم، آوار برداری را متوقف نکردیم.با گذشتِ ۱۳ ساعت احتمالِ […]

قاسم آل کثیر :پس از ۱۳ ساعت که از انفجارِ ساختمانی در خیابان ۱۵ کیانپارس اهواز می‌گذرد، جسدِ پدر خانواده پیدا و آوار برداری پایان یافت. مسئولان آتش نشانی می‌گویند بیش از ۱۳ ساعت در حال جست‌وجو بودیم و تا وقتی پدرِ خانواده را پیدا نکردیم، آوار برداری را متوقف نکردیم.با گذشتِ ۱۳ ساعت احتمالِ مرگِ شخصی که زیر آوار بود تقویت شد. سگ‌های زنده‌یابِ هلال احمر نیز چیزی نیافتند و بالاخره جسدِ این شخص پیدا شد.

نیروهای آتش نشانی هشت خودرو از پارکینگِ مجتمعِ آسیب دیده را خارج کردند.همچنان گروه‌های امداد و نجاتِ هلال احمر و آتش نشانی در حال جست‌وجو و آوار برداری بودند.به گزارش مهر خوزستان، حادثه انفجار گاز امروز در مجتمعی در خیابان ۱۵ کیانپارس اهواز باعث شد ۱۰ نفر مصدوم شوند و یک ساختمان پنج طبقه‌ای تخریب شود. همچنین دو مجتمع و سه خانه‌ی ویلایی نیز بر اثر موجِ انفجارِ گاز دچار آسیب شدند.

پیش از این نیز انفجار گاز در مناطق کوی ملت و عامری نیز حوادث ناگواری به بار آورد.نظارت بر ساخت و سازها، سهل انگاری و ایمن نبودنِ ساختمان‌های آپارتمانی از مواردی است که کارشناسان نسبت به آنها اظهار نظرهای انتقادی دارند.سرانجامِ حادثه کیانپارسِ اهواز، یک کشته و ۱۰ زخمی بود. همچنین سه مجتمع و سه خانه ویلایی نیز دچار صدمه شدند.خانواده‌هایی که در واحدهای این مجتمع خانه‌هایشان به شدت آسیب دید اکنون سرگردانی هستند و دنبالِ چاره‌ای برای رسیدگی به وضعیت خانه‌هایشان هستند.