سید حسن نصرالله: حمایت برخی کشورها از شبکه های تکفیری و توقف شبکه های مقاومت تصادفی نیست

« سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که حمایت همه جانبه برخی کشورها از شبکه ها و تلویزیون های گروه های تروریستی تکفیری مانند اعماق و متوقف کردن پخش برنامه های شبکه های مقاومت مانند المنار از طریق ماهواره های عرب ست و نیل ست، تصادفی نیست. سید حسن نصرالله عصر سه […]

« سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که حمایت همه جانبه برخی کشورها از شبکه ها و تلویزیون های گروه های تروریستی تکفیری مانند اعماق و متوقف کردن پخش برنامه های شبکه های مقاومت مانند المنار از طریق ماهواره های عرب ست و نیل ست، تصادفی نیست. سید حسن نصرالله عصر سه شنبه در مراسم ختم شیخ « عبدالناصر جبری» از علمای مبارز و برجسته اهل سنت لبنان، اظهارداشت: در حالی جلوی پخش شبکه های مقاومت را می گیرند که به شبکه های تکفیری و شبکه هایی که قتل ، بریدن سر و کشتار را ترویج و تبلیغ می کنند، اجازه پخش می دهند.

 

وی در این مراسم که از طریق ویدئو کنفرانس سخن می گفت، خاطرنشان کرد: امروز به روحانیان و علمائی مانند شیخ جبری نیاز داریم که جلوی حامیان گروه های تروریستی تکفیری و خادمان به طرح های استکباری صهیونیستی بایستند. دبیرکل حزب الله تصریح کرد:امروز بجز گروه های تکفیری کسان دیگری هم وجود دارند که به طرح استکباری و صهیونیستی برای نابودی و تکه تکه کردن کشورهای اسلامی و انتقال میدان نبرد واقعی با دشمن صهیونیستی به میدان های دیگر اقدام می کنند و باید با آنها هم مقابله کرد. سید حسن نصرالله با تاکید به اینکه تکفیری ها امت اسلامی را به خطرناک ترین مرحله رسانده اند، گفت: امروز باید مسئولیت خود را برای محاصره و منزوی کردن همه کسانی که درصد فتنه انگیزی هستند، برعهده بگیریم.