آزاد سازی چند منطقه در حومه حلب و لاذقیه توسط ارتش و نیروهای مردمی سوریه

ارتش و نیروهای مردمی سوریه روز شنبه چند منطقه و روستا را در حومه جنوبی حلب و حومه شمالی لاذقیه از تروریست ها پاکسازی کردند. به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ارتش و نیروهای مردمی سوریه روستاهای «مریقص، ابورویل، قریحیه، الصعیبیه و دلامه» را در حومه جنوبی حلب آزاد کردند و با حمله مواضع گروه […]

ارتش و نیروهای مردمی سوریه روز شنبه چند منطقه و روستا را در حومه جنوبی حلب و حومه شمالی لاذقیه از تروریست ها پاکسازی کردند. به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ارتش و نیروهای مردمی سوریه روستاهای «مریقص، ابورویل، قریحیه، الصعیبیه و دلامه» را در حومه جنوبی حلب آزاد کردند و با حمله مواضع گروه های تروریستی مستقر در این منطقه شماری از آنها را کشتند.

81874818-70368267

ارتش سوریه در این عملیات با انهدام مهمات و سلاح های تروریست ها خسارت سنگینی به آنها وارد کرد. ارتش سوریه همچنین در ادامه پیشروی های خود در حومه لاذقیه، منطقه جبل الکوز را از عناصر گروهک تروریستی داعش پاکسازی کرد. این درحالی است که ارتش سوریه در روزهای گذشته پیشروی های زیادی درمناطق اطراف حلب و حومه لاذقیه داشته است. نیروهای ارتش سوریه تعدادی زیادی از تروریست های تکفیری مسلح از ملیت های مختلف را در ریف جنوبی حلب محاصره و اسیر کردند. بحران در سوریه از سال 2011 با تهاجم گسترده گروه های تروریستی مورد حمایت غرب و برخی کشورهای عربی منطقه، برای سرنگون کردن دولت قانونی و مشروع این کشور آغاز شده است.