عزم تهران- مسقط برای سرعت‌بخشی به تصمیمات مقامات عالی دو کشور

وزیر امور خارجه و معاون سلطان عمان با تاکید بر روابط متمایز ایران و عمان، بر عزم خود در رفع موانع و سرعت بخشیدن به تصمیمات متخذه از سوی مقامات عالیه دو کشور تاکید کردند. محمد جواد ظریف در دیدار با فهد بن محمود آل سعید معاون سلطان عمان آخرین تحولات روابط دو کشور و […]

وزیر امور خارجه و معاون سلطان عمان با تاکید بر روابط متمایز ایران و عمان، بر عزم خود در رفع موانع و سرعت بخشیدن به تصمیمات متخذه از سوی مقامات عالیه دو کشور تاکید کردند. محمد جواد ظریف در دیدار با فهد بن محمود آل سعید معاون سلطان عمان آخرین تحولات روابط دو کشور و همچنین موضوعات منطقه ای مورد علاقه دو کشور را مورد گفت وگو وتبادل نظر قرار داد.

دو طرف در این دیدار با تاکید بر روابط متمایز ایران و عمان مبتنی بر اراده رهبران دو کشور بر عزم خود در رفع موانع و سرعت بخشیدن به تصمیمات متخذه از سوی مقامات عالیه دو کشور تاکید کردند.محمد جواد ظریف که در چارچوب سفر به کشورهای منطقه به عمان سفر کرده است امروز – چهارشنبه – با بدر بن حمود البوسعیدی وزیر خارجه سلطنت عمان نیز دیدار و در خصوص روابط دوجانبه و تحولات منطقه به گفت وگو و تبادل نظر پرداخت.