همایش ارایه یافته های پژوهشی پیش دبستانی در خوزستان برگزار می شود

اولین همایش علمی تخصصی ارایه یافته های جدید پژوهشی در حوزه پیش دبستانی به مناسبت هفته پژوهش به طور رایگان توسط مرکز علمی کاربردی بهزیستی خوزستان برگزار می شود. به گزارش کمیته اطلاع رسانی همایش پیش دبستانی، مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی ضمن فراخوان پذیرش مقاله با موضوع پیش دبستانی و با محور […]

اولین همایش علمی تخصصی ارایه یافته های جدید پژوهشی در حوزه پیش دبستانی به مناسبت هفته پژوهش به طور رایگان توسط مرکز علمی کاربردی بهزیستی خوزستان برگزار می شود. به گزارش کمیته اطلاع رسانی همایش پیش دبستانی، مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی ضمن فراخوان پذیرش مقاله با موضوع پیش دبستانی و با محور تاثیر پیش دبستانی در رشد اجتماعی و دیگر عرصه های زندگی کودک به ویژه موفقیت تحصیلی اقدام به برگزاری سمینار در هفته پژوهش می کند.

p1050854

دبیر علمی این همایش و مدیر گروه رشته پیش دبستانی مهمترین هدف را آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی مربوط به پیش دبستانی و افزایش توان علمی و مهارتی کارشناسان و مربیان این رشته دانست و افزود: ارایه پیشنهاد و راهکارهای عملی در زمینه ارتقای کیفیت پیش دبستانی، فراهم سازی بستر مناسب برای انتقال دانش و تجربیات مختلف و آموزش خلاقیت و شیوه های پرورش آن در پیش دبستانی از دیگر اهداف این همایش است. عبدالامام حویزاوی با اشاره به اهمیت پیش دبستانی در پیشرفت تحصیلی دوران دبستان و تاثیر آموزش های این دوره بر رشد شناختی و ذهنی نوآموزان توضیح داد: آشنا کردن کودکان با مفاهیم دینی و قرآن و آموزش مهارتهای اجتماعی در مراکز پیش دبستانی از هدف های مهم دوره پیش دبستانی است. وی سنجش و ارزیابی های روانشناختی کودکان و ویژگی های مربیان موفق پیش دبستانی را از جمله محورهای این همایش تخصصی برشمرد و اظهار کرد: پیش دبستانی و رشد اجتماعی، ویژگی های مهدکودک نمونه و آموزش مفاهیم دینی و قران در مراکز پیش دبستانی محورهایی هستند که دانشجویان، پژوهشگران و افراد علاقمند به رشته های پیش دبستانی و رشته های مرتبط می توانند یافته های خود را ارایه داده و در این همایش شرکت کنند. گفتنی است، زمان و مکان دقیق محل برگزاری همایش بعد از وصول مقالات اساتید، دانشجویان و علاقمندان به رشته پیش دبستانی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.