آیت الله شفیعی : تاریخ محرم تمام شدنی نیست

یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:تاریخ محرم تمام شدنی نیست و همیشه جوابگو برای انسان ها است. به گزارش ایرنا آیت ا… سید علی شفیعی روز سه شنبه در شورای اداری استانداری خوزستان در اهواز با تسلیت برای فرا رسیدن ایام محرم الحرام افزود: ما موظفیم از این ماه بهره بجوییم […]

یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:تاریخ محرم تمام شدنی نیست و همیشه جوابگو برای انسان ها است. به گزارش ایرنا آیت ا… سید علی شفیعی روز سه شنبه در شورای اداری استانداری خوزستان در اهواز با تسلیت برای فرا رسیدن ایام محرم الحرام افزود: ما موظفیم از این ماه بهره بجوییم و هر سال که این ماه فرا می رسد باید به سان دریایی بیکران از آن سیراب شد.

82255475-71068345

وی گفت: چه در عصر اسلام و چه در عصر انقلاب اسلامی ایران، روی ماه محرم حساب شده است و این ماه در طول تاریخ امتحان خودش را پس داده است. وی ادامه داد: همه چیز در گرو محرم است و امام خمینی (ره) در این باره فرمودند ‘تکلیف ما را ابا عبدا… الحسین معین کرده و همه چیز ما از محرم و صفر است. ‘ عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه انتظار می رود بیشترین استفاده علمی، انقلابی در ایام محرم از وجود امام حسین (ع) شود افزود:امیدوارم پروردگار لیاقت مضاعف به ما عنایت کند تا خادمان راستین برای قیام امام حسین (ع) باشیم.