کیوان لطفی در جمع 8 داور برگزیده جشنواره ستاره های کشور قرار گرفت

هنرمند خوزستانی در جمع 8 داور جشنواره ستاره های صحنه کشور قرار گرفت .کیوان لطفی، هنرمند خوزستانی به عنوان یکی از هشت داور نخستین جشنواره ستاره های صحنه کشور، انتخاب شد. به گزارش خبرنگار ما، کیوان لطفی، چهره آشنا و مسلط رادیو، تلویزیون و صحنه های استان خوزستان، در کنار هنرمندانی همچون علیرضا خمسه، جواد […]

هنرمند خوزستانی در جمع 8 داور جشنواره ستاره های صحنه کشور قرار گرفت .کیوان لطفی، هنرمند خوزستانی به عنوان یکی از هشت داور نخستین جشنواره ستاره های صحنه کشور، انتخاب شد. به گزارش خبرنگار ما، کیوان لطفی، چهره آشنا و مسلط رادیو، تلویزیون و صحنه های استان خوزستان، در کنار هنرمندانی همچون علیرضا خمسه، جواد انصافی، مرتضی ایمانی، مهدی آقابیگی و فریبا علومی یزدی داوری اجرای هنرمندان 26 استان کشور را بر عهده داشت.

img-20160924-wa0218

این جشنواره که اول و دوم مهرماه 95 و با شرکت 138 هنرمند و با هدف شناسایی و معرفی چهره های برتر صحنه در سه بخش «اجرای صحنه»، «استند آپ کمدی» و «نمایش طنز و کودک»، به میزبانی صنایع مس منطقه کرمان در شهر سرچشمه رفسنجان برگزار شد. کیوان لطفی، از معدود مجریان کشور است که علاوه بر کار حرفه ای و تجربی ، رشته تخصصی علوم ارتباطات اجتماعی را در مقطع دکتری طی می کند. وی در 19 سال سابقه کار حرفه ای خود حضور موثری در رادیو، تلویزیون و صحنه های اجرای خوزستان داشته است. براساس گزارش رسیده، فراخوان این جشنواره از اول مردادماه داده شد و تا ۱۰ شهریورماه سال جاری امکان ارسال آثار وجود داشت. بازبینی آثار ارسال شده و انتخاب راه یافتگان به بخش رقابت جشنواره در یازدهم تا پانزدهم شهریور ماه انجام شد و در نهایت از مجموع آثار فرستاده شده آثار ۱۳۸ نفر پذیرفته شد. پس از بازبینی فیلم ۲۱ مجری و ۱۵ استندآپ کمدین و شومن و ۱۶ گروه نمایشی در بخش رقابت از ۲۶ استان کشور به رقابت پرداختند. گفتنی است، در آیین اختتامیه از تمبر «نخستین جشنواره ستاره های صحنه کشور» رونمایی شد و برگزیدگان جشنواره از استان های تهران، مازندران، بوشهر، اصفهان، کرمان، یزد، قم، سمنان، فارس، اردبیل تجلیل شدند.