تشکر و اعتذار ؛ مردم قدر خادمان را می دانند

بدون تردید گسترش فضای انتقاد از ضرورت های توسعه پایدار و لازمه آسیب شناسی عملکرد مدیران و دستگاههای اجرای و تبلور اصل مترقی امر به معروف می باشد.انتقاد سازنده باعث افزایش آستانه تحمل مدیران و سایر افراد جامعه و زمینه ساز اصلاح ساختارها و روش هاست. اهل قلم و فعالان حوزه رسانه در صف نخست […]

بدون تردید گسترش فضای انتقاد از ضرورت های توسعه پایدار و لازمه آسیب شناسی عملکرد مدیران و دستگاههای اجرای و تبلور اصل مترقی امر به معروف می باشد.انتقاد سازنده باعث افزایش آستانه تحمل مدیران و سایر افراد جامعه و زمینه ساز اصلاح ساختارها و روش هاست. اهل قلم و فعالان حوزه رسانه در صف نخست این جریان هستند.از سویی مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی بحکم تعالیم شرع مقدس بویژه فرمان امام علی علیه السلام به مالک اشتر و در راستای پیشبرد سیاست های دولت تدبیر و امید باید به شکل گیری این فضا در راستای توسعه گفتمان های انتقادی سازنده از رهگذر شنیدن و مدارا کمک کنند.

بازدید-مدیرعامل-ملی-حفاری-از-ششمین-نمایشگاه-نفت-گاز-پالایش-پتروشیمی-اهواز-خوزستان

 

البته گاهی در اثر سهو و بی توجهی یا داده های غیرشاف و مستند نقدها از دایره سازندگی و ایجابی خارج و موجب تحمیل هزینه بر جامعه و شاید اجحاف در حق مدیران دلسوز ، کوشا و تلاشگر بشود که از رهگذر تسامح قابل تعدیل می باشد.اخیرا در مطلبی کوتاه پیرامون موضوع حقوق های نجومی بدلیل سهو و عدم تعمد مطلبی ناصحیح متوجه برادر بزرگوار حاج حیدر بهمنی  مدیرعامل شرکت ملی حفاری شد و موجب تکدر خاطر وی گردید که بنا به سنت حسنه تسامح از ایشان پوزش خواسته و بابت اعلام رضایت در محکمه قضایی متشکرم .امیدوارم در آینده با تعامل و نقدهای سازنده شاهد ارتقای کارها و خدمات باشیم.بدون تردید مردم قدر خادمان خود را می دانند