نشست هم اندیشی مدیران کارگروههای هفته فرهنگی خوزستان ، در تهران برگزار شد

در راستای انجام هماهنگی ها مستمر ، برنامه ریزی ، ارزیابی و بررسی آخرین فعالیت ها انجام شده جهت برپایی هفته فرهنگی – اقتصادی خوزستان در تهران ، نشست هم اندیشی و برنامه ریزی مسئولان کارگروهای مختلف ستاد این هفته ، ظهر امروز چهارشنبه در تهران برگزار شد. در این نشست که به ریاست دکتر […]

در راستای انجام هماهنگی ها مستمر ، برنامه ریزی ، ارزیابی و بررسی آخرین فعالیت ها انجام شده جهت برپایی هفته فرهنگی – اقتصادی خوزستان در تهران ، نشست هم اندیشی و برنامه ریزی مسئولان کارگروهای مختلف ستاد این هفته ، ظهر امروز چهارشنبه در تهران برگزار شد. در این نشست که به ریاست دکتر دهداری پور دبیر هفته فرهنگی – اقتصادی خوزستان و با حضور دکتر عباس حیصمی مدیرکارگروه اقوام ، دکتر صالح پور مدیر کارگروه علمی – پژوهشی ، بشیری مدیر کارگروه تبلیغات و اطلاع رسانی و  دکتر رضایی مشاور تخصصی کارگروهها در محل دفتر کمیته اطلاع رسانی برگزار شد هر کدام از شرکت کنندگان ضمن ارائه گزارشی از حوزه فعالیت خود و بیان آخرین اقدامات انجام شده بر انسجام ، محتوای غنی برنامه از رهگذر مشارکت دادن همه نخبگان ، فعالان فرهنگی و گروههای هنری ، فرهنگی و اقتصادی بویژه اقوام تاکید کردند.

در این نشست دکتر عباس حیصمی بر آمادگی فعالان فرهنگی و اجتماعی و گروههای هنری و اقتصادی عرب خوزستان جهت حضور موثر و گسترده در برنامه های این هفته در راستای بیان و به نمایش گذاشتن دستاوردها و ظرفیت های استان خوزستان تاکید کرد. همچنین دکتر دهداری با تشکر از از مدیران کارگروهها بر لزوم رعایت زمان بندی برنامه و آماده سازی طرح های اجرایی تاکید کرد.

لازم به یادآوری است هفته فرهنگی – اقتصادی خوزستان با همت شهرداری تهران در آذرماه سالجاری با مشارکت همه گروهها و فعالان فرهنگی ، هنری و اقتصادی استان در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

IMG-20160901-WA0397 IMG-20160901-WA0398 IMG-20160901-WA0399 IMG-20160901-WA0400