70 فضای آموزشی همزمان با هفته دولت در خوزستان مورد بهره برداری قرار گرفت

70 فضای آموزشی همزمان با هفته دولت در خوزستان مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در هفته دولت 70 واحد آموزشی جهت بهره برداری تحویل آموزش و پرورش گردید . استاندار خوزستان با حضور در مراسم افتتاح دو پروژه 10 کلاسه شهید پاگیر روستای عیاشی و قاآنی […]

70 فضای آموزشی همزمان با هفته دولت در خوزستان مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در هفته دولت 70 واحد آموزشی جهت بهره برداری تحویل آموزش و پرورش گردید . استاندار خوزستان با حضور در مراسم افتتاح دو پروژه 10 کلاسه شهید پاگیر روستای عیاشی و قاآنی روستای کوت سید صالح واقع در غرب و شرق رودخانه کارون به نمایندگی از 70 پروژه افتتاح کرد .

0000

وی بیان کرد که تا 2 سال آینده هیچ مدرسه کپری در استان نخواهیم داشت . وی ادامه داد در حال حاضر به همت دولت تدبیر و امید در جهت بسط و گسترش علم و بالا بردن کیفیت سطح آموزشی در کشور اقدامات خوبی صورت گرفته و در حال انجام است که افتتاح 70 فضای آموزشی در سطح استان نیز یکی از اقدامات موثر در همین راستا است . شریعتی تصریح کرد : گسترش و آموزش علم بر مبنای دانایی محوری و ارج نهادن به افراد جامعه ما را به سمت یک جامعه پویا و تکامل یافته سوق می دهد .

در این مراسم که مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و جمعی دیگر از مسئولین و اهالی منطقه حضور داشتند ، مهندس علیدادی فرماندار شهرستان کارون گفت : در این شهرستان در هفته دولت 24 طرح با اعتباری بالغ بر 185 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و دبستان قاآنی روستای سید صالح یکی از 70 فضای آموزشی تازه تاسیس است که به مساحت 2218 متر مربع از اعتبارات ملی معادل 13 میلیارد ریال احداث گردیده .