مراسم اهدای چهارمین جایزه بین‌المللی باروت خیس در خرمشهر برگزار شد

مراسم اهدای چهارمین جایزه بین‌المللی باروت خیس در سالن شهید جهان آرا اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد. آئین اهدای جایزه بین‌المللی باروت خیس با حضور آیت‌الله جزایری امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان،آیت‌الله اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) و سردار فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج […]

مراسم اهدای چهارمین جایزه بین‌المللی باروت خیس در سالن شهید جهان آرا اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد. آئین اهدای جایزه بین‌المللی باروت خیس با حضور آیت‌الله جزایری امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان،آیت‌الله اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) و سردار فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج برگزار شد.

حجت‌الاسلام+والمسلمین+محمدحسن+اختری

در این مراسم که در مجتمع شهید باکری خرمشهر برگزار شد خانواده‌های شهید رکن‌آبادی، خانواده شهید شیخ زکزاکی، مسئولان کشوری و لشکری و همچنین زائران کاروان‌های راهیان نور حضور داشتند. آیت‌الله اختری در سخنرانی خود ضمن پاس داشتن رشادتها و احترام به مقام شهدا مراسم گفت: من نیز امروز زائر کربلاهای ایران هستم و خوشحالم که همانند شما پا در سرزمین نور گذاشتم.صدام با تجاوز به خاک کشورمان قصد به آتش کشیدنمان را داشت اما در نهایت کشور عراق را به آتش کشید و خودش به زباله دان تاریخ پیوست و در حال حاضر قدرت اصلی در عراق به دست مسلمانان است. در فلسطین و لبنان هم حزب‌الله و مقاومت پیروز اسلام هستند.

وی اظهار کرد: توطئه آمریکائی – اسرائیلی آل‌سعود عربستان که گروه‌های تروریستی داعش و تکفیری را برای مقابله با حرکت انقلاب اسلامی ایران و اسلام ناب محمدی بکار گرفته‌اند کارساز نخواهد بود و تاریخ آل سعود مستکبر هم مانند تاریخ صدام جنایتکار رقم خواهد خورد و مکتب اهل بیت (ع) در سراسر دنیا پیروز می‌شود. آیت‌الله اختری با اشاره به اینکه در یکی از عملیات‌ها در دوران دفاع مقدس از من خواستند تا در میان جمعی از رزمندگان و خط شکنان سخنرانی کنم. من در جمع آنها رفتم و گفتم خجالت می‌کشم در جمع شما سخنرانی کنم چرا که شما آماده پرواز و شهادت هستید و ارزشتان بالاست، چیزی ندارم که به شما بگویم جز اینکه بگویم آفرین به غیرت و راهی که انتخاب کرده‌اید و سرانجامش خدا و سالار شهیدان (ع) است.