نخستین نشست اعضای کمیته اطلاع رسانی دهه فجر در خوزستان تشکیل شد

نخستین نشست اعضای کمیته اطلاع رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی استان روز چهارشنبه به میزبانی صدا و سیمای مرکز خوزستان تشکیل شد. به گزارش ایرنا در این نشست پوشش مناسب اخبار و گزارش های مناسبت های دهه دفجر در استان و استفاده از ظرفیت های دستگاههای اجرایی و رسانه ها برای غنای بیشتر این برنامه […]

نخستین نشست اعضای کمیته اطلاع رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی استان روز چهارشنبه به میزبانی صدا و سیمای مرکز خوزستان تشکیل شد.
به گزارش ایرنا در این نشست پوشش مناسب اخبار و گزارش های مناسبت های دهه دفجر در استان و استفاده از ظرفیت های دستگاههای اجرایی و رسانه ها برای غنای بیشتر این برنامه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست که حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان ، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ، کارشناسان و مدیران روابط عمومی های شرکت مخابرات خوزستان ، تبلیغات اسلامی و شهرداری اهواز حضور داشتند اعلام شد در دهه فجر امسال بیش از سه هزار برنامه متنوع فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی در سطح استان خوزستان تدارک دیده شده است.

پوشش خبری بهتر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در خوزستان بخصوص اهواز توسط خبرنگاران رسانه های گروهی از دیگر مباحث این نششت بود.مسلم رحیمی مدیرکل صدا وسیمای مرکز خوزستان که مسئولیت کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر خوزستان را برعهده دارد به اهمیت راهپیمایی 22بهمن امسال و حساسیت های منطقه ای و بین المللی اشاره کرد و گفت: همه باید سهمی برجسته و ویژه در باشکوه تر برگزار کردن راهپیمایی یوم الله 22بهمن ایفا کنیم.

وی تاکید کرد که امسال راهپیمایی 22بهمن باید بسیار متفاوت تر و قوی تر از سال های گذشته در استان خوزستان برگزار شود و در این راه باید از عناصر موثر برای حضور پررنگ تر قشرهای مختلف مردم استفاده کرد. در این نشست پپشنهاد حضور عکاسان رسانه ها در بالگرد برای پوشش تصویری حضور مردم در راهپیمایی 22 مورد موافقت کمیته اطلاع رسانی دهه فجر استان قرار گرفت.

در این نشست نماینده ایرنا آمادگی خبرنگاران و گزارشگران این سازمان را در اهواز ، دزفول و آبادان برای پوشش مناسب مناسبت ها و رویدادهای دهه فجر اعلام و بر رفع برخی موانع برای حضور موثرتر رسانه های استان برای پوشش برنامه ها و جشن های سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.در این نشست قرار شد تا پیش از شروع ایام الله دهه مبارک فجر ، کمیته اطلاع رسانی دهه فجر استان چند جلسه برای احصاء نظرها و پیشنهادها اعضای این کمیته برگزار کند تا با آمادگی بیشتری به استقبال برنامه های و مناسبت های دهه فجر برویم.