سلام بر هویزه ،سلام بر علم هدایت! / محمد چوپان

یکی از بهترین ویژگیهای انسانها که بر شان شان نزد خدا می افزاید ، صفت پسندیده قدردانی است.تاریخ ملتها آکنده از روزهایی است که با همین هدف در دل تقویم گنجانده شده اند…۱۶دی ۵۹ یکی از روزهای بزرگ اما ناشناخته تاریخ ماست که باید به دیده احترام و تواضع به آن نگریست. روزی که باید […]

یکی از بهترین ویژگیهای انسانها که بر شان شان نزد خدا می افزاید ، صفت پسندیده قدردانی است.تاریخ ملتها آکنده از روزهایی است که با همین هدف در دل تقویم گنجانده شده اند…۱۶دی ۵۹ یکی از روزهای بزرگ اما ناشناخته تاریخ ماست که باید به دیده احترام و تواضع به آن نگریست.

12

روزی که باید از نو مرورش کرد و حدیث عشق وتنهایی و شیدایی شقایقهای دلداده “حسین” و ” دشت عشق ” را این بار در کربلای ” هویزه ” جستجو کرد. روزی که شهید حسین علم الهدی ، سیدالشهدای دانشجویان خط امام شد و نام کربلای هویزه را با همت یارانی که قامت شان به بلندای ابدیت بود بر تارک تاریخ دفاع مقدس ما نشاند.

فقط خدا حدیث غربت آن آلاله ها را در دل آن شب و روزهای سرد وسخت میداند و بس..مردم فهیم ما به دور از جدلهای رایج بازارسیاست و فارغ از توجه به امر نامطلوب مصادره شهیدان باید تا همیشه تاریخ یاد این کبوتران سبکبار خدایی و شهان آسمانی را زنده نگاهدارد ، کاری که چندی پیش در گرامیداشت شهدای مظلوم غواص اش نیز کرد

سلام بر خوزستان که همچنان مظلوم است.

سلام بر هویزه که تا همیشه بوی کربلا دارد….

سلام بر علم هدایت راه ؛ شهید حسین علم الهدی و تعظیم در برابر روح بزرگ حماسه آفرینان هویزه

سلام دوست قدرشناس من….. قدر و شان ات افزون ؛ سپاس ات همواره ؛ و به برکت شهیدان جوانمرد و فداکار ؛ روزهای روشن سرزمین مان در راه و بسیار باد.

چهارشنبه ۱۶ دیماه ۹۴ اهواز

محمد چوپان