نمایش «لا یمر قطار بهذه المحطه» اثر هنرمندان کوت عبدالله در جشنواره تئاتر عربی اجرا می شود

نمایش عربی “لا یمر قطار بهذه المحطه” به کارگردانی عبدالعظیم عساکره برای حضور در جشنواره تئاتر عربی سوسنگرد آماده می‌شود. این نمایش که برای حضور در جشنواره تئاتر عربی سوسنگرد آماده می‌شود پس از بازبینی به مدت پنج شب در اهواز به صحنه می‌رود.سید کاظم قریشی نمایش عربی “لا یمر قطار بهذه المحطه” را نوشته […]

نمایش عربی “لا یمر قطار بهذه المحطه” به کارگردانی عبدالعظیم عساکره برای حضور در جشنواره تئاتر عربی سوسنگرد آماده می‌شود. این نمایش که برای حضور در جشنواره تئاتر عربی سوسنگرد آماده می‌شود پس از بازبینی به مدت پنج شب در اهواز به صحنه می‌رود.سید کاظم قریشی نمایش عربی “لا یمر قطار بهذه المحطه” را نوشته است که هم‌اکنون در فرهنگسرای مهدیه کوت عبدالله در حال تمرین است.

عباس متقیان، ماجد رستمی‌زاده، فیصل زرگانی، میترا غرباوی و مریم قریشی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.”لا یمر قطار بهذه المحطه” درباره دختر و پسر جوان روستایی است که به تازگی ازدواج کرده‌اند اما خواستگار قبلی دختر بعد از ازدواج آنها مشکلاتی را برایشان ایجاد می‌کند.عوامل این نمایش عبارتند از: هادی ناصری (منشی صحنه)، عبدالعظیم عساکره (نورپرداز) و جاسم حاتمی (ساخت نریشن).نمایش “لا یمر قطار بهذه المحطه” کاری از گروه تئاتر “اشراق” به سرپرستی سیدکاظم قریشی است که به نمایندگی از شهرستان کارون در جشنواره تئاتر عربی سوسنگرد حضور دارد.