نشست بررسی راههای همکاری پلیس فتا و آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز برگزار شد

با هدف بررسی راههای همکاری های پلیس فتا و آموزش و پرورش در خصوص ساماندهی و نظارت بر فضای مجازی و آموزش جوانان و فعالان حوزه تعلیم و تربیتنشستی با حضور سرهنگ شعبان پور فرمانده پلیس فتای استان خوزستان و سرهنگ حسنوند در دفتر آقای دکتر فاضل خمیسی ریاست آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز. […]

با هدف بررسی راههای همکاری های پلیس فتا و آموزش و پرورش در خصوص ساماندهی و نظارت بر فضای مجازی و آموزش جوانان و فعالان حوزه تعلیم و تربیتنشستی با حضور سرهنگ شعبان پور فرمانده پلیس فتای استان خوزستان و سرهنگ حسنوند در دفتر آقای دکتر فاضل خمیسی ریاست آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز.

در این دیدار آقای دکتر خمیسی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر و تشکر از تلاش ها و خدمات صادقانه : شبکه های اجتماعی نماد همگانی شدن امر به معروف و نهی از منکر و عامل مشارکت شهروندان در تصمیم سازی است.رییس آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز افزود :بجای جمع آوری موبایل باید بدنبال یک راه فنی و موثر با هدف غیرفعال کردن دستگاههای موبایل در مدارس بود.ما به دنبال آموزش های تطبیقی هستیم.باید از الگوهای موفق دنیا استفاده کرد چون جریان علم جهانی است.

همچنین در این نشست سرهنگ دکتر شعبان پور رییس پلیس فتا در سخنانی گفت: شبکه های اجتماعی علاوه بر مزایا و دستاوردهای مثبت و بزرگ گاهی همراه با آسیب های اجتماعی و فرهنگی نیز هست.امروز با گسترش شبکه های اجتماعی هر شهروند به یک رسانه تبدیل شده است.اولویت پلیس مبارزه با تهدیدات فرهنگی و پالایش جامعه از اسیب هاست.حوزه اموزش و پرورش برای آگاه سازی نسل جوان در خصوص آسیب های ناشی از استفاده غیرصحیح از شبکه های اجتماعی نقش مهم و برجسته ای دارد.در مناطق متوسط آسیب های اجتماعی کمتر می باشد. گسترش جامعه متوسط باعث کاهش نرخ بسیاری از ناهنجاری ها شده است.

سرهنگ حسنوند جانشین پلیس فتا نیز اظهار داشت : ناحیه 4 همکاری خوبی در زمینه برگزاری جلسات توجیهی با پلیس دارد و تاکنون با عنایت جناب دکتر خمیسی در همه مدارس تحت پوشش این ناحیه کلاس ها و نشست های توجیهی برگزار شده است

0000000000000 0000000000 00000000 000000 00000 0000 000 00 0 01