غدیر ،اقیانوس معرفت و محبت! / محمد چوپان

نیمروز گرم بیابان …. انبوه حاجیان….. ابلاغ الهی….. فرمان توقف از جانب نبی…. برصدرنشاندن علی….. اکمال دین و اتمام نعمت…… اینست قصه پر از راز غدیر….. اینچنین بود که خدا ،رسولش رافرمان داد تا به انجام آخرین وظیفه اش همت گمارد….تحقق فرمان خداوند توسط «والاترین پیامدار»ش، «محمد» بمنظور کنار زدن پرده از رخ شایسته ترین […]

نیمروز گرم بیابان ….
انبوه حاجیان…..
ابلاغ الهی…..
فرمان توقف از جانب نبی….
برصدرنشاندن علی…..
اکمال دین و اتمام نعمت……
اینست قصه پر از راز غدیر…..

اینچنین بود که خدا ،رسولش رافرمان داد تا به انجام آخرین وظیفه اش همت گمارد….تحقق فرمان خداوند توسط «والاترین پیامدار»ش، «محمد» بمنظور کنار زدن پرده از رخ شایسته ترین جانشین رسولان الهی یعنی «علی» در پایان «حجة الوداع»صورت گرفت…«امین وحی» ، «امیر ایمان» را ازسوی خدا برگزید تا برکه ای گمنام و خاموش، اقیانوسی آشنا در آسمان و زمین گردد و گنجینه ای از محبت و معرفت فراراه هدایت جویان تاریخ…انتظار امروز ما نیز تداوم همان غدیر است …..اما افسوس که آنان ، دیروز بیعت کردند و مولایشان را وانهادند !وما ، امروز چنین کرده ایم !!آنها علی را تنها نهادند و ما نیز امام عصر خویش را……آنان را حوادث روزگار ، کمر برید تا دوباره دست به دامان مولا یشان شدند….!!!

یا صاحب الزمان ،
ما نیز مبتلای زمین و زمان شده ایم !!!
شمارا به غدیر سوگند ، ما را
دعا کنید تا مهیای حضورتان گردیم و آنگاه قدم بر چشمان ما بنهید و البته پس از آمدنتان بازهم بارها و بارها دعایمان کنید…سلام دوست منتظر من…..عیدت مبارک ، شادیهایت بی پایان ، بیعتت ، همواره و آدینه ات سرشار از طعم دعای یار باد.

جمعه ۱۰ مهر ۹۴
©چوپان©