عاملان تحريك احساسات قومي را صریحا محکوم و مجازات کنید! / مرتضی حمیدی

اينبار زمزمه های تفرقه افکنانه وفتنه انگیز صهيونيستهاي نژاد پرست ازحلقوم تفاله های باصطلاح ملی گرایان کورش پرست خود فروخته به غرب بصدا درآمد تا باخوش رقصی آوازی بسرایند كه بوي جنايت دهد ! تا دل اربابان صهیونیستی خود را شاد کنند وعقده های چرکین حقد وکینه خود را بیرون بریزند تا التیامی بر احساس […]

اينبار زمزمه های تفرقه افکنانه وفتنه انگیز صهيونيستهاي نژاد پرست ازحلقوم تفاله های باصطلاح ملی گرایان کورش پرست خود فروخته به غرب بصدا درآمد تا باخوش رقصی آوازی بسرایند كه بوي جنايت دهد ! تا دل اربابان صهیونیستی خود را شاد کنند وعقده های چرکین حقد وکینه خود را بیرون بریزند تا التیامی بر احساس رنج وحقارت چندین صد ساله خود که ازفرهنگ وتمدن عظیم اسلام دیده اند ،باشد !

imagesCA0Y734D

سخن حكيمانه؛امام خمینی رحمة الله عليه بسياربجاست که فرمود :” ملی گرایی بر خلاف اسلام است این بر خلاف دستور خداست”و به تعبیری دیگر فرمودند :”هرچه اسلام سیلی خورده است از این ملی گراها بوده است “دیدیم ملی گرایان وطن فروش چگونه به نفع دشمنان اسلام جاسوسی کرده اطلاعات هسته ای را در اختیار دشمنان قسم خورده دین ومیهن گذاشته ، دانشمندان هسته ای را ترور نموده وقبل از آن نوکر بی جیره ومواجب صدام خون آشام شده وهم اکنون در خدمت سران عربستان درآمده تا در یمن و سوریه یا جاهایی دیگر مزدوری کنند! اما در اینجا تفاله هایشان ترانه “عربکش” می سرایند.اینجانب ضمن محکوم کردن این فتنه جدید تفرقه افکنانه و وحدت شكن از مسؤولين امور موارد زير را خواستارم :

1محكوميت صريح ومجازات شديد عاملان تحريك احساسات قومي و عاملان ايجاد تفرقه در جامعه .

2 توجه ويژه به شعرا و ادیبان عرب خوزستان بپاس شعر وادبی که در دفاع از انقلاب اسلامی که از بدو نهضت امام خمینی تاکنون پابپای انقلاب آمده اند و أثر بسيار ولايي از خود نشان داده اند كه بجرأت مي توان گفت این اثر هنری ادبی در نوع خود بی نظیر است واز آثار دیگر اقوام ایرانی دست بالاتری دارد !

3 توجه جدی به موج وهابی گری که هم اکنون مناطق خوزستان را فراگرفته و بشدت از سوی عربستان ودیگر کشورهای خلیج فارس حمایت مالی و فکری می شود خصوصا با استفاده از ضعف فرهنگی وفقر اقتصادی وبیکاری گسترده جوانان و وجود تبعیض و پارتی بازی در استخدامها !

4 توجه به توطئه انگلیسی یمانی گری که طیف دیگری ازجوانان مارا به كام خود فرو برده است !

5 توجه ويژه به مشکلات جوانان عرب خوزستان ، بله جوانان عرب خوزستان! چون واقعا فراموش شده یا به دست فراموشی سپرده شده اند واینان هم اکنون هدف وهابی گری و یمانی گری واقع شده اند وکمتر مسؤولي این خطر را احساس کرده یا بفکر مقابله افتاده است !

6 از مسؤلين رده هاي بالاتر دعوت مي كنيم كه در رابطه با استخدامها در شركتها و مؤسسات دولتي وغير دولتي بررسي كنند آيا عدالت رعايت شده است !؟
در نهایت از تمامی برادران عرب خود خواهانم باحفظ هوشیاری مراقب ترفندهاي دشمنان اسلام باشند،

وبه بیانیه بسیار مهم وآگاهی بخش جناب آیة الله شيخ عباس كعبي كه از اساطين علم وفقاهت اين ديار ودرد آشناي مردم ومورد وثوق رهبرند عنايت خاص داشته  و باحفظ وحدت كلمه همه باهم پشت سر مقام معظم رهبری توطئه هاي دشمنان را خنثی و حربه جدید ملی گرایان نژاد پرست وابسته به صهیونیسم بیشتر بشناسیم !

مرتضی حمیدی
1394/5/28