دکتر “عباس حیصمی” درگذشت زنده یاد “علی هویسی” را تسلیت گفت

درپی درگذشت هنرمند نامی و عکاس توانمند و خبرنگار برجسته خوزستانی زنده یاد”علی هویسی” دکتر عباس حیصمی مدیرکل اسبق آموزش و پرورش خوزستان و از فعالان فرهنگی اجتماعی با صدور پیامی ضایعه اسفناک فقدان این خبرنگار و هنرمند اهوازی را به خانواده وی و همچنین جامعه هنری و رسانه خوزستان تسلیت گفت.متن پیام دکتر حیصمی […]

درپی درگذشت هنرمند نامی و عکاس توانمند و خبرنگار برجسته خوزستانی زنده یاد”علی هویسی” دکتر عباس حیصمی مدیرکل اسبق آموزش و پرورش خوزستان و از فعالان فرهنگی اجتماعی با صدور پیامی ضایعه اسفناک فقدان این خبرنگار و هنرمند اهوازی را به خانواده وی و همچنین جامعه هنری و رسانه خوزستان تسلیت گفت.متن پیام دکتر حیصمی به شرح زیر است:

9090

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال حادثه ای هنرمند خوشنام و جوان ذی مقام خوزستانی ما ،زنده یاد علی هویسی،مایه تاثر قلبی گردید.او از چهره هائی بود که در سن جوانی مراحل رشد بسیاری را طی کرده ودر قیاس باهم کفوهای خود جلو افتاده وامید به نقش آفرینی بیشتری در عرصه هنر در او بود. عکسهای افسونگر وشکارلحظه های پرمعنای وی درعرصه های محتلف فرهنگی ،اجتماعی،اخلاقی و دینی و معنوی وی بزودی جای خود را در فرهنگ و هنر کشور پیدا کرد وآثار ماندگاری است که از آن زنده یاد بجای مانده است . بی شک ایشان در عداد افتخارات فرزندان ارزشمند این خطه به شمار می آید. روحش شاد و یادش مستدام و راهش پر تلالو باد . انشا الله. اینجانب نیز به سهم خود ضمن همدردی با خانواده این گرانمایه فقید، مراتب تسلیت خود را به ایشان وجامعه هنر مند خوزستانی ابراز و از ایزد منان اجر جزیل مسئلت مینمایم. روحش شادونامش ماندگار باد.آمین یا رب العالمین.

عباس حیصمی مرداد۹۴