همه شیفته منش و اخلاق استاد عدنان غریفی بودند

عبدالنبی قیم :عدنان غریفی، نویسنده عرب ایرانی.عدنان غریفی (زاده ۱۳۲۳، در خرمشهر – درگذشته ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، در هلند. او از نویسندگان نوگرای دهه‌های ۱۳۴۰ و ۱۳۵۰ بود و به همراه نویسندگان دیگری از جمله ناصر تقوایی، احمد محمود، احمد آقایی، منصور خاکسار، پرویز مسجدی، حسین رحمت، علی گلزاده، مسعود میناوی، ناصر مؤذن، محمد ایوبی، […]

عبدالنبی قیم :عدنان غریفی، نویسنده عرب ایرانی.عدنان غریفی (زاده ۱۳۲۳، در خرمشهر – درگذشته ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، در هلند. او از نویسندگان نوگرای دهه‌های ۱۳۴۰ و ۱۳۵۰ بود و به همراه نویسندگان دیگری از جمله ناصر تقوایی، احمد محمود، احمد آقایی، منصور خاکسار، پرویز مسجدی، حسین رحمت، علی گلزاده، مسعود میناوی، ناصر مؤذن، محمد ایوبی، پرویز زاهدی، نسیم خاکسار و بهرام حیدری از شکل‌دهندگان داستان‌نویسی جنوب بود.

سال ۱۳۸۲ بنیاد خوزستان شناسی به همت آقای محمد کیانوش راد در اهواز کنگره بزرگداشت با شکوهی برای ایشان ترتیب دادند. روز بعد در منزل یکی از دوستان مشترک به اتفاق خانم به زیارت او رفتیم و ساعت ها با هم سخن گفتیم.یادم هست فرهنگ عربی _ فارسی تازه منتشر شده بود و خانم ایشان خیلی از آن راضی بود.
تمام افرادی که استاد عدنان را می شناختند و با او حشرونشر داشتند از خصال نیک او یاد می کنند و شیفته منش و اخلاق او شده اند.
روحش شاد و یادش گرامی