فعالیت های چشمگیر ستاد بازسازی عتبات عالیات باوی(ملاثانی)

۱۵ خشت طلای ایوان بارگاه ملکوتی مولای متقیان علی ابن ابیطالب(ع) ،به نام خیران شهرستان باوی در نجف اشرف ثبت گردید. رییس ستاد عتبات عالیات شهرستان باوی در گفتگویی کوتاه ضمن بیان دستاوردها و فعالیت های این ستاد در سه ماهه اخیر سال ۱۳۹۲ گفت:بحمدالله مردم ولایتمدار شهرستان باوی اعم از روستاییان و شهروندان شهرهای […]

۱۵ خشت طلای ایوان بارگاه ملکوتی مولای متقیان علی ابن ابیطالب(ع) ،به نام خیران شهرستان باوی در نجف اشرف ثبت گردید.

رییس ستاد عتبات عالیات شهرستان باوی در گفتگویی کوتاه ضمن بیان دستاوردها و فعالیت های این ستاد در سه ماهه اخیر سال ۱۳۹۲ گفت:بحمدالله مردم ولایتمدار شهرستان باوی اعم از روستاییان و شهروندان شهرهای ویس ،ملاثانی و شیبان در راه کمک به امر  بازسازی عتبات عالیات در عراق همواره پیشتاز بوده و هستند.

سلامات اظهار داشت:در سالجاری علاوه بر اهدای مقدار قابل توجهی نذورات نقد و طلاجات از سوی مومنین بویژه بانوان محترم حدود ۱۵ خشت طلا هر کدام به میزان تقریبی ۱۰ میلیون ریال در ایوان طلای مولا امیر المومنین (ع) بنام خیرین شهرستان باوی ثبت گردید.

حاج داخل سلامات افزود:با همت مسئولان شهرستان و در سایه حمایت ائمه جمعه بزرگوار توانستیم دو ستاد فرعی در شهر ویس و نیز آموزش و پرورش را تشکیل و راه اندازی کنیم تا بتوانیم در چارچوب یک فرایند ادراری و سازمانی منظم کمک ها و نذورات مردم را ساماندهی و جمع آوری نماییم البته همه دوستان ما بصورت داوطلبانه و فی سبیل الله خدمت می کنند .

سلامات در پایان از عموم شهروندان خواست که همچون گذشته با مراجعه به مراکز پیش بینی شده و همچنین از طریق شماره های بانکی ستاد کمک ها و نذورات خود را به امر بازسازی عتبات عالیات اهدا کنند.