راه‌اندازی پایگاه حفاظت میراث فرهنگی در دشت‌آزادگان،حویزه و حمیدیه

پایگاه حفاظت میراث فرهنگی در دشت‌آزادگان، هویزه و حمیدیه راه اندازی شد. محمدرضا جلالی‌نژاد در حکمی از سوی مدیرکل استان، به عنوان اولین مسئول پایگاه حفاظت میراث فرهنگی سه شهرستان دشت ازادگان هویزه و حمیدیه منصوب گردید. با راه‌اندازی این پایگاه، گام مهمی در راستای حفاظت از آثارو محوطه های باستانی، تاریخی شهرستانهای دشت ازادگان […]

پایگاه حفاظت میراث فرهنگی در دشت‌آزادگان، هویزه و حمیدیه راه اندازی شد. محمدرضا جلالی‌نژاد در حکمی از سوی مدیرکل استان، به عنوان اولین مسئول پایگاه حفاظت میراث فرهنگی سه شهرستان دشت ازادگان هویزه و حمیدیه منصوب گردید.

با راه‌اندازی این پایگاه، گام مهمی در راستای حفاظت از آثارو محوطه های باستانی، تاریخی شهرستانهای دشت ازادگان هویزه و حمیدیه برداشته شد.»مبارزه با حفاران غیرمجاز آثار باستانی و برخورد قضائی با متجاوزان به محوطه‌های تاریخی، باستانی و ثبت شده ملی مهمترین اهداف این پایگاه است.امید می‌رود تا در آینده افرادی از علاقه‌مندان و میراث‌بانان عضو انجمن‌های مردم‌نهاد به عنوان پاسبانان میراث بان این پایگاه را حمایت و کمک نمایند تا بتوان با تکیه بر تعهد انها از گنجینه پربهای فرهنگی محافظت و پاسداری کنیم.»