23 نکته کلیدی بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته های گذشته در دیدارهای مختلف بر 23 نکته بسیار مهم و کلیدی درباره جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و لزوم حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غره تاکید کردند.رهبر فرزانه انقلاب این 23 نکته کلیدی و مهم را در دیدار جمعی از دانشجویان، مسوولان […]

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته های گذشته در دیدارهای مختلف بر 23 نکته بسیار مهم و کلیدی درباره جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و لزوم حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غره تاکید کردند.رهبر فرزانه انقلاب این 23 نکته کلیدی و مهم را در دیدار جمعی از دانشجویان، مسوولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و همچنین در خطبه های نماز عید سعید فطر به شرح زیر فرمودند.

81258868-5859727

1- تلاش رژیم صهیونیستی و حامیانش برای تحمیل آتش بس، نشانه پیروزی مقاومت مردم غزه است.

2- همه دنیا باید به تجهیز ملت فلسطین کمک کند.

3- قضیه غزه مساله اول جهان اسلام و دنیای انسانیت است.

4- گرگ درنده ای به نام رژیم صهیونیستی در غزه در حال فاجعه آفرینی است و بشریت باید در مقابل جنایات این رژیم خونخوارِ کافر عکس العمل نشان دهد.

5- جنایات آشکار سردمداران رژیم صهیونیستی در غزه یک نسل کشی و فاجعه عظیم تاریخی است.

6- مقاومت و قدرت ایستادگی مردم مظلوم غزه درسی بزرگ برای همه است.

7- تا همین جای کار هم دشمن متجاوز مانند سگ از کاری که کرده پشیمان شده است و بدنبال آتش بس است، و این از نشانه های پیروزی مقاومت است.

8- هدف از خلع سلاح مقاومت این است که همین امکانات محدودی را هم که جریان مقاومت برای دفاع مختصر از مردم فلسطین در اختیار دارد، از آن بگیرند تا دشمن صهیونیست هر زمان که اراده کرد بتواند فلسطین را در هم بکوب.

9- حوادث غزه نمود «سیاست خشونت آشکار و مشت آهنینی» است که رژیم نامشروع و جعلی در عمر 66ساله خود، بارها و بارها با افتخار و گستاخی آن را به اجرا درآورده است.

10 – نابودی اسراییل به عنوان تنها راه علاج واقعی، به معنای از بین بردن مردم یهود این منطقه نیست، بلکه برای این کار منطقی، سازوکاری عملی وجود دارد که جمهوری اسلامی آن را در مجامع بین المللی ارایه داده است.

11 – کسی گمان نکند اگر موشک های غزه نبود، رژیم صهیونیستی کوتاه می آمد، چرا که در کرانه ی باختری موشک یا تفنگ وجود ندارد و تنها سلاح مردم، سنگ است، اما این رژیم مردم آن جا را نیز کشتار و تحقیر می کند.

12 – رژیمی که خارج از «حد تفکر و تصور بشر» جنایت می کند، با مقاومت قدرتمندانه ی فلسطینی ها، بیچاره شده و دنبال چاره ی کار است و این ثابت می کند که صهیونیست ها فقط زبان قدرت را می فهمند.

13 – ما معتقدیم کرانه ی باختری نیز باید مانند غزه مسلح شود و کسانی که علاقه مند به سرنوشت فلسطین هستند، در این زمینه فعالیت کنند تا رنج و محنت مردم فلسطین، در پرتو دست قدرتمند آنها، و ضعف دشمن صهیونیست، کاهش یابد.

14 – حمایت سیاسی از مردم غزه وظیفه ی همه ی ملت های مسلمان و غیر مسلمان است.

15 – حوادث غزه تألم بار و غم افزاست، اما مهم تر این است که با نگاهی عمیق تر به حوادث جاری غزه، رفتار سلطه گران را در این ماجرا مورد بررسی و تحلیل قرار داد.

16- رییس جمهور آمریکا در مقابل این همه «کودک کشی و ویرانی و زجر و شکنجه ی» مردم غزه، با منطقی مسخره می گوید اسرائیل حق دارد از امنیت خود دفاع کند! اما آیا فلسطینی ها حق ندارند از امنیت خود و از زندگیشان دفاع کنند؟

17 – دفاع از جنایات صهیونیست ها، در نظام لیبرال دموکراسی و در منطقی ریشه دارد که از کمترین ارزش های اخلاقی برخوردار است و هیچ احساس انسانیتی در آن وجود ندارد.

18 – رفتار سلطه گران با ظلمی که به مظلومان غزه می شود، اثبات می کند آنها به بشر، حقوق بشر و به انسانیت، مطلقاً هیچ اعتقادی ندارند و هرچه درباره ی آزادی و حقوق بشر می گویند، تمسخر آزادی و حقوق بشر است.

19- جهان اسلام با کنار گذاشتن اختلافات، از همه ی توان خود برای تأمین نیازهای مردم غزه استفاده کند و ضمن مقابله با جنایات بی شرمانه ی صهیونیست ها، از حامیان آنها -به ویژه آمریکا و انگلیس- تنفر و برائت جوید.

20 – سانسور پنهان در غرب اجازه نمی دهد ملت های غربی از عمق حوادث غزه مطلع شوند، اما این جنایات به گونه ای فجیع و دلخراش است که انعکاس حتی بخشی از آن در رسانه های غربی، ملت های غیر مسلمان را تکان داده و به خیابان ها کشانده است.

21- پیام روشن ما به دولت های اسلامی این است که بیایید به یاری مظلوم برخیزیم و نشان دهیم که جهان اسلام در مقابل ظلم و ستم آرام نمی نشیند.

22- جانیان صهیونیست و حامیانشان برای آدمکشی حیرت آور و کودک کشی نفرت انگیز در غزه، بی شرمانه توجیه و استدلال می آفرینند که این اوج خباثت و بی حیایی آنان را نشان می دهد.

23- ملت های مسلمان و دولت های اسلامی موظفند از همدستان و حامیان جانیان حاکم بر تل آویو، ابراز برائت و تنفر کنند و در صورت امکان با آنها برخورد اقتصادی – سیاسی نمایند.