درگذشت دکتر فتحی،عضو هیات علمی دانشگاه ملاثانی

خبر درگذشت تالم برانگیز دکتر قدرت الله فتحی عضو هیات علمی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ملاثانی و رییس اسبق این دانشگاه همزمان با شب های معنوی قدر و روز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و پس از ماهها تحمل درد و رنج ناشی از بیماری ،موجب تاثر گردید. وبگاه خبری ملاثانی نیوز این […]

خبر درگذشت تالم برانگیز دکتر قدرت الله فتحی عضو هیات علمی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ملاثانی و رییس اسبق این دانشگاه همزمان با شب های معنوی قدر و روز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و پس از ماهها تحمل درد و رنج ناشی از بیماری ،موجب تاثر گردید. وبگاه خبری ملاثانی نیوز این مصیبت جانگداز را به خانواده محترم ایشان ،جامعه دانشگاهی خوزستان،اساتید و دانشجویان دانشگاه کشاورزی ملاثانی و عموم مردم ملاثانی و بهبهان تسلیت می گوید.برای این عالم مومن علو درجات را از درگاه باریتعالی خواهانیم.امید است آثار مکتوب و پژوهش های این استاد فرهیخته چراغ آینده دانشجویان و علاقمندان به علوم حوزه کشاورزی و منابع طبیعی باشد.

دكتر فتحی در سال 1339 در شهرستان بهبهان متولد شد.او پس از اتمام تحصیلات ابتدایی و متوسطه در سال 1358 وارد دانشكده كشاورزی دانشگاه اهواز شد و در سال 1364 در رشته كارشناسی زراعت و اصلاح نباتات فارغالتحصیل شد. سپس در سال 1367 موفق به اخذ درجه فوق لیسانس در رشته زراعت از دانشگاه تربیت مدرس تهران شد و نهایتاً به دریافت مدرك دكتری در رشته فیزیولوژی گیاهان زراعی از دانشگاه آدلاید استرالیا در سال 1373 نائل آمد.او سوابق اجرایی چندی از قبیل معاونت مالی و اداری مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی ملاثانی داشته است. دكتر قدرت اله فتحی مقالات علمی فراوانی در مجلات و نشریات معتبر از قبیل مجله علوم و صنایع كشاورزی، مجله علمی پژوهشی سازندگی، مجله علوم كشاورزی ایران، مجله اقتصاد كشاورزی و توسعه و … داشته است. از ایشان مقالاتی نیز به زبان انگلیسی در نشریات خارجی و همایشهای علمی ارائه شده است.سایر كتابهای دكتر فتحی از قرار زیر میباشد:
1-علف كشها و فیزیولوژی گیاهی، انتشارات جهاد دانشگاهی مشهد
2-رشد و تغذیه گیاهان زراعی، انتشارات جهاد دانشگاهی مشهد
3-مواد تنظیم كننده رشد گیاهی، اصول و كاربرد، انتشارات جهاد دانشگاهی مشهد