شریعتی بین سقوط و صعود!

به یاد دارم زمانی که معارفه استاندار جدید به گوش رسید رضایت درونی حتی در به ظاهر مخالفین وی مشهود بود. مردم عرب به خاطر بی اعتنائی مقتدائی اوج تبعیض در چینش افراد را به یقین رسیده بودند . غلامرضا شریعتی با ان احوال غیر متمرکز که به نوعی او را امداد رسان این قوم […]

به یاد دارم زمانی که معارفه استاندار جدید به گوش رسید رضایت درونی حتی در به ظاهر مخالفین وی مشهود بود. مردم عرب به خاطر بی اعتنائی مقتدائی اوج تبعیض در چینش افراد را به یقین رسیده بودند . غلامرضا شریعتی با ان احوال غیر متمرکز که به نوعی او را امداد رسان این قوم می باشد تحویل گرفت ولی متاسفانه همان روند در حال تکرار و بلکه شدیدتر از ان زمان می باشد چرا که تاکتیک اخلاق مداری و کشتن زمان واضح تر از روز بود .

در نظر سنجی های یک ماه اخیر مردم عرب مشهود بود که تعامل فریبنده و غیر منصفانه استاندار در چیدن و احقاق حق فرزندان این مردم باعث شده بود دنبال یافتن گزینه جدید در ریاست جمهوری باشند چرا که عدم نظارت دقیق بر عمل استاندار را مرهون مرکز می دانند. حال باید منتظر ماند که ایشان پرتگاه را انتخاب خواهند کرد یا پله های صعود را همانند آن زمان که فعالان سیاسی این قوم نسبت به رأی اعتماد ایشان جهت تصدی این مسؤولیت داده بودند را نسبت به اصلاح وضع موجود را طی خواهد کرد.

عبدالله سامی اصل