روحانی: بعد از انتخابات زمان رقابت های جناحی پایان یافته ؛ دولت و مجلس باید دركنارهم قرارگیرند

رئیس جمهوری با بیان اینكه بعد ازپایان انتخابات زمان رقابت های جناحی پایان یافته است گفت: امروز روز وحدت است و همه باید در یك صف واحد قرار گیریم؛ امروز روزی است كه مجلس و دولت باید در كنار یكدیگر باشند. روحانی:بعد از انتخابات زمان رقابت های جناحی پایان یافته؛ دولت و مجلس باید دركنار […]

رئیس جمهوری با بیان اینكه بعد ازپایان انتخابات زمان رقابت های جناحی پایان یافته است گفت: امروز روز وحدت است و همه باید در یك صف واحد قرار گیریم؛ امروز روزی است كه مجلس و دولت باید در كنار یكدیگر باشند. روحانی:بعد از انتخابات زمان رقابت های جناحی پایان یافته؛ دولت و مجلس باید دركنار ههم قرارگیرند، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در اجتماع بزرگ مردم كرمان در مصلای امام علی (ع) افزود: استان كرمان افتخارات بسیار بزرگی در طول تاریخ داشته و دارد و یكی از آن چهره های درخشان این استان و ایران آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

82068509-70712992

وی همچنین گفت: روز بسیار به یاد ماندنی برای من و هیات دولت است كه در روز میلاد باسعادت امام سوم شیعیان میهمان مردم عزیز استان كرمان هستیم. ادامه دارد……. رئیس جمهوری امروز (سه شنبه) در بیست و هفتمین سفر استانی كاروان تدبیر و امید وارد كرمان شد. دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان، شركت در نشست توسعه و سرمایه گذاران، بازدید و افتتاح چند پروژه، حضور در شورای اداری استان و نشست خبری از جمله برنامه های سفر دو روزه رئیس جمهوری به دیار كریمان است. معاونان رئیس جمهوری و وزرا در این مدت به عنوان نمایندگان رئیس جمهوری به شهرستان های استان سفر و در دیدارهای مردمی و نشست با مسئولان محلی، وضعیت مناطق مختلف را بررسی می كنند. كاروان تدبیر و امید از 24 دی سال 92 تاكنون به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام ، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستان های استان تهران (شهریار، ملارد و قدس)، خراسان شمالی، كردستان، شهرستان های استان تهران (اسلامشهر، رباط كریم و بهارستان)، همدان، مازندران، شهرستان ری (جنوب تهران)، یزد و سمنان سفر كرده است.